10 April 2013

Outfit: Galaxy Skirt




 


Coat H&M / Pull Armani Jeans / Skirt Ebay / Maillot H&M / Boots Dr. Martens / Necklace Vintage

Ik zit midden in de toetsweek, maar ik maak wel tijd om te bloggen hoor:) Al mijn toetsen tot nu toen gingen echt supergoed dus daar ben ik wel blij mee. Morgen aardrijkskunde en Frans, maar voor Frans heb ik een leestoets, dus daar hoef ik gelukkig niets voor te leren!

Het rokje heb ik op Ebay besteld. Hij kwam supersnel aan, er stond namelijk dat het tot wel 50 dagen kon duren voor je hem binnen had na bestelling, maar ik had hem al na 2 weken. Ik ben er echt superblij mee.

Het weer wordt ook weer wat beter! Dat betekent dat ik mijn lelijke, maar erg warme, rode jas in de kast kan laten hangen en deze geweldige jas van de H&M wat vaker aan kan. Ik had hem al gezien maar toen was hij nog best duur en laatst was hij in de uitverkoop dus toen kocht ik hem natuurlijk:)
De Budha had ik om voor geluk, want een beetje geluk kan geen kwaad tijdens de toetsweek, toch?

Btw, dat touwtje om de laatste foto is een speeltje voor mijn blinde, dikke kat Flip:)

Liefs,

Charlotte


18 comments:

  1. I love your skirt and the sweater and the Dr. Martens, so basically the whole outfit :)

    Love,
    www.fashionatic.be

    ReplyDelete
  2. Wauw, echt een mooie outfit Charlot! Ik wil echt alles hebben wat je aanhebt, vooral de trui, het rokje en de dr. martens zijn echt superleuk, xx

    ReplyDelete
  3. Toffe outfit. Ik ben vooral fan van je rokje, ik heb ook altijd al iets met een galaxyprint gehad!!
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Echt een supertoffe outfit!
    Zo zielig dat je kat blind is :(

    - Marie

    ReplyDelete
  5. Wauw je ziet er super mooi uit! Je hebt super goede smaak :D
    Dat rokje vind ik niet op Ebay... Wil je de link doorgeven?

    Xx Mo Xx
    movuitton.blogspot.be

    ReplyDelete
  6. Leuk rokje!! Je jas is trouwens ook heel mooi! En ik vind je kat altijd zoooo lief! ♥ Veel succes nog deze week!

    Liefs, Annabel

    ReplyDelete
  7. ooooooooooooo het rokje. I love it!

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit! Vooral het truitje en de ketting vind ik super! Liefs, Laura

    ReplyDelete
  9. Mooi rokje en hele leuke ketting :)

    ReplyDelete
  10. Jaa wat een toffe outfit!
    Ik snap dat je die jas graag aanwil haha, ik vind 'm ook erg mooi :D
    Het rokje is ook heel erg leuk, en hij combineert heel mooi met je trui!

    ReplyDelete
  11. Ik vind de kleur van je trui zo zo zó mooi! :D

    Liefs,
    Adriënne

    ReplyDelete
  12. Wauw dat rokje is perfect!!

    ReplyDelete
  13. Love galaxy! give meeeeee....

    www.xmybeatifullifex.blogspot.nl

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!