18 April 2013

Outfit: Me + Noortje. D

Een keer iets anders; een duo-outfit. Ik en Noor, een vriendin van me, hadden vandaag toevallig heel erg matchende outfits aan, dus besloten we foto's te maken voor mijn blog!









Ik (links): Top H&M // Jack Diesel // Pants The Sting // Boots Dr. Martens // Pearl Necklace Vintage // Harry Potter Necklace Ebay // Bracelet Vintage

Noor (rechts): Top Zara // Short Unknown // Panty Hema // Boots Timberland // Coat Mango // Scarf Vintage

Geweldige Nail-art toch? Noor maakt dat soort dingen, laat het even weten als jullie een keertje een tutorial van haar willen zien op mijn blog, ze is er echt supergoed in!

Liefs,

Charlotte 

6 comments:

  1. Super leuke outfits!

    Love,
    www.fashionatic.be

    ReplyDelete
  2. Wow, die nail-art is echt superleuk! Hoe doe je dat? Maak een tutorial Nooor, xx

    ReplyDelete
  3. Die nailart is echt heel gaaf gedaan!

    ReplyDelete
  4. Leuke outfits! Wat grappig dat je de foto's in Bussum hebt gemaakt, dat ken ik namelijk haha! Ik woon daar zelf een 20 minuten vandaan met de fiets :) Leuke blog heb je, ik ga je volgen!
    liefs

    ReplyDelete
  5. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.. leuk dat jullie samen foto's maken.. jullie schoenen zijn geweldig! :) Leuke blog! X

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!