11 April 2013

Shoplog Rotterdam April


Olaa! Zoals ik eerder al vertelde op mijn blog, heb ik met Pasen een paar dagen bij mijn oma gelogeerd. Met haar ben ik natuurlijk ook gaan shoppen, want Rotterdam is echt een geweldige winkelstad. Ik kocht een aantal dingen, bijna allemaal superleuk en erg afgeprijsd, wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is:)



Jurk met bloemenprint - Amy & Ivy (The Sting)
Hier werd ik echt verliefd op, wat een vrolijke en mooie jurk is dit! De bovenste laag heeft een bloemenprint en is doorzichtig en er zit nog een witte laag onder. Het bovenste deel sluit echt supermooi aan en zit een rits in de zijkant. Ik weet nu al dat ik deze jurk heel vaak ga dragen deze zomer. Hij was eerst €50,- en nu nog maar €15,-


Jurk - Shuterland (The Sting)
Deze knalroze jurk zou ik normaal niet zo snel meenemen, want hij heeft erg lange banden aan de bovenkant, dus die zou ik moeten inkorten. Maar hij was maar €1,-! Ik herhaal Eén-Euro. Een koopje toch! Mijn oma heeft er laatst nog eentje gekocht, zodat ik daar allemaal stofjes enzo op kan maken, om op te oefenen met kleding maken dus. Hij was eerst €45,- (!!)
Deze felroze jurk

Wit kantje
Dit schattige kantje kocht ik op de markt, ik denk dat het 2 meter was, maar weet het niet meer zeker. Ik ga hem onder een spijkershort maken. Dit koste volgens mij €3,-

Elle Stijlbijbel nr. 5
De ELLE-Stijlbijbel, die ik sowieso al van plan was te gaan kopen (ik heb alle edities tot nu toe), was in de Maffe Marathon van de bijenkorf van €6,- naar €5,- afgeprijsd! Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Tas - Jean Paul Gaultier (Stop Aids Now).
Ik ben naar de tentoonstelling van Jean Paul Gaultier in de kunsthal geweest (klik hier) en mijn oma kocht deze tas voor me als souvenir! Echt superlief. Hij kostte €5,- en ik ben er echt heel blij mee! Voor degenen die dit nog niet wisten: Stop Aids Now is een organisatie die probeert Aids tegen te gaan, een van hun projecten zijn de ArtBags, zoals deze, waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat. (Klik Hier voor de ArtBags)

Zoals jullie wel kunnen zien, zijn het vooral zomerse items. Maar ik kan gewoon geen bruin/zwart/donkerblauw meer zien dus koop ik alleen nog kleding en spulletjes in felle kleuren. Als een soort protest tegen het weer:) Ben ik de enige die dit doet?

Liefs,

Charlotte

ps: De foto's zijn een beetje overbelicht omdat ik ze ging maken op één van de weinige uurtjes dat er zon was afgelopen week, maar ik word er daardoor wel vrolijk van:)
pps: Morgen mijn laatste dagje toetsweek; yeeeh!

17 comments:

  1. Wel een DIY van je shortje he? :)

    ReplyDelete
  2. Ontzettend leuke dingetjes heb je gekocht. En dat randje onder een rokje lijkt me erg leuk.

    ReplyDelete
  3. Leuke dingen heb je gekocht! Hele leuke jurkjes :)

    ReplyDelete
  4. Mooie aankopen! En wat een geluk met al die kortingen :-)

    ReplyDelete
  5. Wow, €1 voor een jurk is inderdaad echt geen geld haha!
    Die eerste jurk ziet er erg leuk uit, heerlijk zomers :)
    en ik ben benieuwd naar je lace shorts, ze staan altijd zo leuk!

    ReplyDelete
  6. Leuk dat je dat kant gaat gebruiken voor een short! :) komt er een leuke diy zelf aan haha? Ik wil de stijlbijbel eigenlijk ook nog wel hebben hihi

    ReplyDelete
  7. Leuke aankopen en die tas van Jean Paul Gaultier is zo leuk hé en wat lief van je oma!

    ReplyDelete
  8. Leuke aankopen, 1 euro voor een jurkje is echt super goedkoop!

    ReplyDelete
  9. Dat roze jurkje is best wel mooi! Die Elle stijlbijbel is echt een koopje, ben zeker van plan deze ook te kopen! Liefs, Laura

    ReplyDelete
  10. Ik vind je foto's juist erg mooi! En dat kant, prachtig!

    ReplyDelete
  11. Ah, mooie foto's! En leuke zomerse dingen :)

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie foto's , lekker zomers!
    De elle stijlbijbel klinkt echt leuk : )
    Leuke blog heb je trouwens, we volgen je!

    ReplyDelete
  13. Leuke aankopen :D, en 1 euro voor een jurkje is echt geen geld!

    ReplyDelete
  14. Leuke aankoopjes, vooral het kantje!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!