26 April 2013

Smoothie Time: Strawberry, Banana and Raspberries



Zat ik gister nog in korte broek in de achtertuin, ben ik vandaag door de stortregen naar school en weer terug gefietst. Wat een weer. Maar ik houd de moed erin, o.a. door een smoothie te maken:) En het feit dat ik nu ein-de-lijk meivakantie heb is natuurlijk ook ene pluspunt! Ik maakte een heerlijke smoothie met aardbei, banaan en frambozen. Hier een kort receptje;



Wat heb je nodig?
- (invries)Aardbeien
- (invries)Frambozen
- 2 bananen
- Vruchtensap / Multivitamine sap
- Blender


Het is erg simpel. Doe een beetje vruchtensap, de twee bananen in stukken en de aardbeien en frambozen (indien bevroren, eerst laten ontdooien) in de blender en dan blenden maar!

Resultaat, een heerlijke, frisse smoothie, die nog lekkerder is als je hem eerst nog even koud laat staan in de koelkast.




Zijn jullie ook van die grote smoothie-fans?

Liefs,

Charlotte

ps; Ik heb Meivakantieeeee!!!! Yeeeeeeh;)

7 comments:

  1. Klinkt lekker en zo ziet het er ook uit!

    Xx Alex

    ReplyDelete
  2. Wat ziet dat er lekker (& gezond) uit! :) Mm, misschien moet ik zoiets ook maar weer eens proberen!
    ps. Momenteel zijn er twee leuke winacties op mijn blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? :)

    Liefs,
    Sanne

    ReplyDelete
  3. Oh echt een leuke smoothie! Die zal ik zeker en vast ook eens maken! :)
    Toffe foto's ook.

    Liefs, leen

    ReplyDelete
  4. oh my those frozen raspberries look so so fabb!
    www.marylee31.blogspot.com
    x

    ReplyDelete
  5. Yummyyyyyyyy!!!! Love smoothies:)
    Come and see me and If you want we can follow each other;)

    www.olivains.com

    ReplyDelete
  6. Heerlijk :D Ik maak dit ook regelmatig!

    Leuke blog heb je. Ik volg je nu!
    Volg je mij ook terug? :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!