30 May 2013

Last Few Weeks 30-05-'13



Friesland



Oude foto met broertjes // Olliee! // Flipje houdt van zon // Behind de scenes bij noors nail-art (komt nog online)


Koninginnedag

Yeeeeh, eindelijk weer een last few weeks! De laatste keer was minstens een maand geleden, dus ja; veel te vertellen! Nadat ik terug was van Trier had ik bijna gelijk vakantie. Die vakantie was superleuk, het was superlekker weer en ik heb erg veel leuke dingen gedaan. Ik ging naar de verjaardag van mijn oma, shoppen bij de Primark, mijn broertje was jarig, mijn vader was jarig, mijn opa was jarig, ik ben naar de dam geweest op Koninginnedag en ik ging tennissen met vriendinnen. Maar ik heb ook een paar dagen lekker niets gedaan en ging dus best uitgerust terug naar school.

Terug op school had ik maar drie dagen en toen was hemelvaart. Ik ging met vier vriendinnen en mijn ouders en broertjes naar Friesland! Dat was echt heel erg leuk. We hadden een dagje heel goed weer en de rest was minder maar dat was niet zo erg. We hebben gezeild en gekletst en spelletjes gespeeld; het was heel gezellig. Klein minpuntje, we kwamen zondagavond laat pas terug en de volgende dag moest ik alweer naar school.

Ik was echt supermoe, dus alle energie die ik had opgespaard in de Meivakantie was al weer verdwenen. Ik had echt superveel toetsen, nu nog steeds, en heb ook nog allerlei andere activiteiten. Zo mag ik nu met 3 andere meiden een klein tennis toernooitje organiseren. Ik hou heel erg van dingen organiseren en creatieve dingen bedenken, dus dit vind ik superleuk.

Deze week had ik 4 van de 5 dagen een toets, supergemeen dus. Gelukkig komt de vakantie steeds dichterbij: Nog maar 28 dagen school! Inclusief een toetsweek, maar die ga ik gewoon heel goed maken en dan heb ik ein-de-lijk ZOMERVAKANTIE! Daar heb ik echt heel veel zin in. Ik ga weer op tienertoer, ik ga waarschijnlijk met vriendinnen kamperen, en ik ga met familie naar Zwitserland en Venetiƫ!

Maar nu ga ik lekker even thee drinken en dan nog even mijn Latijn voor morgen doorkijken. En dan ga ik lekker slapen!

Liefs,

Charlotte

ps; Mijn eerste Q&A staat online, heb je een vraag voor mij? Klik Hier!
ps2ofzo; Volg me op Instagram @charlottearnoldy

3 comments:

  1. Klinkt als een paar leuke weken! Inderdaad nog even doorbijten en dan hebben we alweer lekker vakantie!
    Wat leuk dat jullie gingen zeilen, hebben jullie nog wat meegekregen van de Elfstedentocht(en) in het hemelvaart weekend? Van vrijdag op zaterdag deed ik zelf mee met de elfsteden roeimarathon en je had dat weekend ook een oldtimer-elfstedentocht en een wandeltocht ofzoiets :)

    ReplyDelete
  2. succes met je laatste loodjes! :-)

    ReplyDelete
  3. Hey! Tof blog, neem je ook een kijkje op mijn blog? :)

    --
    www.aboutjeffreyandhislife.blogspot.nl

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!