18 May 2013

Selfmade Dress

Daar is dan eindelijk de langverwachte post! Mijn nieuwe jurk. Zelfgemaakt! Het was dit keer echt een best moeilijk patroon, met binnenpant en tunnelband (wauw, rijm) en nog meer ingewikkelde dingetjes. Maar het is gelukt! Hier het resultaat, waar ik best wel een beetje trots op ben:)




 
Het regende toen ik deze foto's maakte, vandaar dat ze binnen zijn gemaakt en dus minder mooi. Maar je ziet mijn jurk prima, toch:)
 
Het lintjeha ik denk ik nog vervangen, ik vind deze kleur toch niet zo mooi. Welke kleur denken jullie dat hier mooi bij zal staan?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
ps; reageer als je wil op deze post (klik) en kies mee wat ik volgende keer ga posten!
 
 
 


12 comments:

  1. Leuk jurkje, knap dat je dat zelf maakt!

    ReplyDelete
  2. Wat is je jurkje mooi geworden zeg, en wat knap dat je dat zo kan! :)

    ReplyDelete
  3. wat leuk dat je dat zelf kunt.!

    ReplyDelete
  4. Wat heb je die tof gemaakt!! :D echt leuk!

    ReplyDelete
  5. Knap dat je dat zelf gemaakt hebt :) Leuk!

    ReplyDelete
  6. leuk leuk ! knap gedaan :)

    ReplyDelete
  7. Wauw hij is heel leuk geworden!
    Ik denk dat dit ook een mooi model is bij een hele lichte bloemetjesstof, dan wordt het zo'n heerlijk zomerjurkje :) En als lint lijkt mij zwart (lekker origineel haha) wel heel mooi staan!

    ReplyDelete
  8. Misschien is perzikroze een mooie kleur om erbij te doen, dat maakt het net even iets specialer! Ik vind het echt knap dat je dat kan en leuk dat je op naailes zit, ik ben jaloers! Ik zou het wel leuk vinden om een keertje een DIY te zien voor het maken van een maxi skirt of een gewoon zwierig rokje, die zou ik zeker gebruiken, liefs, xx

    ReplyDelete
  9. En btw zelf een wit lintje kopen en er aztekprint op maken is natuurlijk helemaal toppiee!xx

    ReplyDelete
  10. Vet leuk. En wit lintje is lekker fris :D Echt knap gemaakt.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!