25 May 2013

Shoplog Monki, H&M and Tiger


1. High-waisted shorts - Monki
2. Hippo gum - Tiger
3. Chocolade IPod hoesje - Tiger
4. Temporarly hair colour powder - H&M
5. 5 subject notebook - Tiger

Ik ging donderdag met mijn moeder naar Utrecht en ben superblij met mijn aankopen! Ik wilde al heel lang naar de Monki omdat ik had gezien dat ze daar high-waisted shorts verkopen, die niet extreem duur zijn. Ik zocht daar al zo lang naar, daarom ben ik ook zo blij dat ik nu 'The Perfect Shorts' heb gevonden.

Verder ben ik naar een winkeltje geweest aan de oude gracht, genaamd 'Flying Tiger'. Dit is echt een geweldige shop met allemaal leuke boekjes, gekke cadeautjes, woonartikelen en nog veel meer. En alles is hartstikke goedkoop! Het chocolade hoesje dat ik kocht was bijvoorbeeld maar 3 Euro! Klik Hier om naar hun site te gaan.

Als laatste kocht ik nog wat in de H&M. Dit is voor een soort poeder voor tijdelijke haarkleuring. Ik was erg nieuwsgierig of dit zou gaan werken, dus heb ik het meegenomen. Er komt natuurlijk nog een review over:)

Liefs,

Charlotte

27 comments:

  1. Leuke aankopen! Het hoesje is ook erg leuk!

    Ik ben toevallig vandaag voor het eerst bij de Tiger in Haarlem geweest, morgen staat mijn aankoop op mijn blog!

    Xx Alex

    ReplyDelete
  2. suuperleuk, ik hou van shoplogs :)
    vooral dat shortje vind ik echt te mooi !!!
    xx

    ReplyDelete
  3. Ben heel benieuwd naar die hair colour powder!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk artikel!
    ik ben zelf net een blog begonnen: http://theblacklemons.blogspot.nl/
    en ik zou het leuk vinden als een keer een kijkje neemt! zou je me ook willen volgen op bloglovin? ik volg jou al!
    xxxTsige

    ReplyDelete
  5. leuke aankoopjes! zelf ben ik ook op zoek naar high waisted shorts!

    ReplyDelete
  6. Ik vind de high waisted shorts heel mooi !

    ReplyDelete
  7. Hele leuke shorts!
    En de flying tiger is inderdaad een hele leuke winkel! Ik was gisteren nog in utrecht en twijfelde of ik even langs zou gaan maar had geen zin meer om er heen te lopen vanaf centraal en dan zou ik weer moeten wachten op de volgende trein dus toch maar niet gegaan haha

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie shorts! Love it! Ik ga woensdag weer heerlijk shoppen, ik kan echt niet wachten!!

    Als je het leuk lijkt; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super tof toch, bij deze ben je van harte uitgenodigd om mee te komen 'feesten'!

    Liefs van Rosie

    ReplyDelete
  9. Aaaah dat iPhone hoesje is zo tof! En het broekje ook. Leuke aankopen!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke dingen allemaal!
    Vind die high waisted short echt heel gaaf!
    liefs lonneke

    ReplyDelete
  11. Je short is echt prachtig!
    Misschien vind je het leuk om mee te doen met mijn give-away?

    Liefs, Ypie
    Oh-saycanyousee.blogspot.nl

    ReplyDelete
  12. Leuke items heb je gekocht :)

    ReplyDelete
  13. Hele leuke aankoopjes. <3

    ReplyDelete
  14. Oh, die shorts zijn echt perfect. :)

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke aankopen, ik vind de Tiger zo'n leuke winkel. Echt mijn favoriet.
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Misschien dat ik dat haarkleur ook eens ga proberen. En dat hoesje is echt om op te eten!

    ReplyDelete
  17. Poeder voor tijdelijke haarkleuring? Gaaf! Wist niet dat zo iets bestond :)
    Heel leuk shortje ook :D
    En bedankt voor het delen van de site van Flying Tiger! Super leuke spulletjes hebben ze.

    ReplyDelete
  18. Super gave short!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Leuke aankopen allemaal! x

    ReplyDelete
  20. Looove het shortje! Hele leuke dingen! xx Romy

    ReplyDelete
  21. Leuke items! De short is mijn favorite, zo leuk!

    x
    www.fashion-attacks.com

    ReplyDelete
  22. Ooh dat shortje is perfect!

    ReplyDelete
  23. Hey je hebt echt een leuke blog!
    Ik heb vandaag toevallig ook dat shortje gekocht maar dan in het zwart. Ik vind de kleur die jij hebt ook heel leuk!
    Maar ik heb wel een vraag erover, misschien een beetje raar, maar hoe strak zit hij bij jou? haha, want ik heb een XS gekocht en opzich zit hij heel mooi maar wel een beetje strak. S was weer wat te wijd vond ik...

    X

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!