4 May 2013

Shoplog Primark!


Dit is de eerste post van 'posts die nog komen' (klik). Mijn shoplog van de Primark was wat jullie het liefst willen zien, dus die is er nu als eerste. Laat een reactie achter op deze post (klik) om mee te bepalen wat mijn volgende post word.

Ja, betrapt, ik ben weer gaan shoppen bij de Primark. Ik vind de superleuke kleding met de lage prijzen echt een droomcombinatie, die mij steeds weer trekt. Dit keer heb ik 5 items gekocht, die ik natuurlijk ga laten zien:)

High-waisted short in lila
Deze kon ik gewoon niet laten liggen, hoe superleuk is deze wel niet? Hij was er ook in licht oranje, die ik eigenlijk nog net iets leuker vond, maar die was niet meer in mijn maat. Dus volgende keer neem ik die ook gewoon mee:)



See-through top met lage armsgaten en stippen
Ik weet nu al dat ik deze top echt heel vaak ga dragen. Ik vind echt alles geweldig hieraan. De stippen, de kleur, het doorzichtige. Toppieee! De 2e foto is zodat je goed de kleur en stippen kunt zien, want de eerste foto is een beetje overbelicht, sorry!


High-waisted short met stipjes
Dit shortje vind ik ook helemaal geweldig, alleen toen ik thuiskwam kam ik erachter dat ik hem had meegenomen in maat 44 (!!) Ietsje te groot dus:) Maar deze ga ik nog ruilen voor mijn goede maat.


Zwarte basic top
Omdat ik dit nog nodig had en hij ribbeltjes heeft, wat altijd heel lekker zit.

Blauw vest
Deze had ik ook al in bordeaux rood en die zat zo lekker dat ik hem nog maar een keertje heb genomen, dit keer in het blauw. De binnenkant is superzacht en het vest is niet al te dik, dus perfect voor de zomer. Hij heeft ook nog een capuchon maar die zie je niet op deze foto.

Dat was alles, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Liefs,

Charlotte

15 comments:

  1. Leuke dingen, vooral je lila short!

    Lief
    Danielle

    ReplyDelete
  2. Leuke aankopen! Ik hou ook van de Primark, al hebben ze soms weinig leuks...

    Xx Alex

    ReplyDelete
  3. Leuke dingen heb je gekocht!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Leuke dingen!
    Ik ga aankomende donderdag naar die ik rotterdam!

    x

    ReplyDelete
  5. Leuke aankopen!
    Ik vind de collecties in Nederland toch wel echt een stuk minder dan de collecties in Engeland, maar het blijft een leuke winkel! Jammer dat er steeds minder bijzondere items komen maar opzich zijn de basics ook wel mooi.
    Ik vind van je aankopen vooral de shortjes erg leuk, die lila short kwam ik ook tegen maar die hadden ze niet meer in mijn maat, jammer!

    ReplyDelete
  6. Leuke shoplog! Ik vind de lila short heel mooi, die heeft mijn zusje ook :)

    ReplyDelete
  7. Leuke spullen ik ben echt verslaafd aan de primark. Hele leuke blog heb jij ook. Misschien zou je eens een kijkje op mijn blog willen nemen? xx diya

    http://diyaax.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  8. die shorts met stippen is echt heel erg leuk!

    ReplyDelete
  9. het lila shorts vind ik echt suuuperleuk!x

    ReplyDelete
  10. Leuke dingen, de primark is echt geweldig!

    ReplyDelete
  11. have a nice weekend
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  12. Die short is echt super leuk. Ik vind het zo jammer dat ik altijd zo ver moet reizen om bij een Primark te komen... X

    ReplyDelete
  13. Waaauw dat lila broekje wil ik oook!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!