15 May 2013

What's In My Closet? #2 Jackets

Een tijdje niet gepost, het was de bedoeling dat er donderdag een post online zou komen waarin ik zei dat ik met hemelvaart in Friesland zou zitten en dus niet kon posten. Ik had de post op automatisch publiceren gezet maar op een of andere manier is dat niet gelukt. Hoe dan ook, ik was dus 4 daagjes in Friesland, vandaar de hele week zonder nieuwe post. Het was superleuk, maar daarover meer in een nieuwe 'Last Few Weeks' binnenkort. Nu eerst het tweede van mijn lijstje met 'posts die nog komen'.

Eens in de zoveel tijd doe ik een 'What's in my closet?', steeds met een ander thema. Bijvoorbeeld broeken, sportkleding, truien, feestjurkjes, maar ook schoenen en accessoires. Jullie mogen jullie kiezen wat je volgende keer wil zien. Dit keer: Jackets!

De foto's zijn een een beetje overbelicht want toen ik ze wilde maken was de zon erg fel en mijn kleine broertje heeft ze gemaakt:)



Dit spijkerjasje draag ik het meeste van al mijn jasjes en blazers. Het past overal op en is superstoer. Het is van Diesel en ik heb hem tweedehands gekocht. Ik draag deze op schattige jurkjes, om mijn outfit wat stoerder te maken, op juist op een broek, liefst rood, omdat dat mooi samenkleurt. Ik draag hem af en toe op een spijkerbroek, maar dan wel eentje die wat lichter is dan het jasje, zodat het niet een heel pak lijkt.


Dit spijkerjasje is van de Primark en ik heb er zelf studs opgezet. Ik draag het op dezelfde soort dingen als mijn eerste spijkerjasje, alleen iets minder vaak op jurkjes omdat ik hem net iets te lang vind daarvoor.


Van deze donkergrijze jas / colbert zie je de onderkant niet meer, maar hij tot ongeveer halverwege mijn bovenbeen. Hij is van Vanilla Ellements. Deze zat ook bij mijn favorieten, klik dus hier om te lezen hoe ik hem draag.


Dit jasje draag ik bijna nooit meer, want ik hou niet meer zo van de militaire trend zoals eerst. Ik draag hem eigenlijk alleen in de winter, maar hij hangt toch in mijn kast dus laat ik hem zien. Vinden jullie dat ik deze vaker moet dragen? Hij is volgens van de H&M.


Deze zwarte blazer heeft mijn moeder gekocht, dis is echt mijn nette blazer, voor als ik iets belangrijks heb. Op deze foto ziet hij er wat rommelig uit, maar hij past erg goed en hij is erg zacht en warm. Deze draag ik dus ook alleen in de winter. Ik draag deze blazer alleen op een skinny jeans want hij valt een beetje wijd en als ik wijd van boven draag, draag ik strak van onder, en andersom. Ook deze is van de H&M.


Dit is mijn andere blazer die ik best vaak draag, hij is lekker dun en ik draag deze vaak met opgestroopt mouwen op een t-shirt en broek en soms op een rokje. Deze is ook van de H&M.

Dit jasje kocht ik ook tweedehands, maar hij is gewoon van de H&M. Het is een soort tweetjasje van Chanel, wat ik erg leuk vind. Deze draag ik op alles, meestal voor een beetje kleur. Hij is chique voor op een zwart jurkje naar een feest, maar op een spijkerbroek staat hij ook erg leuk. Aan de zijkant zitten grote ritsen, die je nu maar een beetje ziet. Die ritsen maken het jasje een beetje moderner, wat ik erg leuk vind.


Last But Not Least, dit jasje. Deze foto heb ik even snel in de spiegel genomen want ik was hem vergeten bij het maken van de eerdere foto's. Het is een soort glimmende stof met een patroon. Ik kocht dit mooie jasje tweedehands en ik ben er nog steeds erg blij mee. Omdat het echt een item op zich is draag ik deze meestal gewoon op een spijkerbroek met een zwart T-shirt, zoals ook op deze foto.

Dat waren al mijn jasjes en blazers. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Reageer maar wat je volgende keer wilt zien. Dit is wat ik al heb gehad:

Jackets

Liefs,

Charlotte



9 comments:

  1. Wow je hebt me echt geïnspireerd. Ik was vandaag in de Primark en heb het spijkerjasje dat jij aanhebt laten hangen omdat ik hem wat saai vond. Maar die studs!! Zo tof!! Heb nu al spijt :-)

    ReplyDelete
  2. Wauw dit zien er echt superleuke jasjes uit!
    Ik vind persoonlijk het eerste en het laatste jasje het beste staan :)
    maar de rest staat je natuurlijk ook best goed hoor!

    Liefs, leen

    ReplyDelete
  3. Dat militair-jasje die je niet zoveel draagt vind ik juist heel erg leuk! Als ik jou was zou ik die juist veel dragen, ik vind 'm erg leuk en hij staat je goed!
    Als je in Friesland was afgelopen weekend, heb je dan toevallig ook iets meegekregen/gezien van de Elfsteden Roeimarathon (vrijdagavond tot zaterdagavond)? Ik deed mee namelijk haha! :)
    Liefs!

    ReplyDelete
  4. Het militair jasje vind ik de leukste van allemaal, vaker dragen charlot!x

    ReplyDelete
  5. Leuke jasjes, vooral de spijkerjasjes! x

    ReplyDelete
  6. Ik hou van jasjes! Jij hebt echt hele leuke!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!