22 June 2013

First Q&A: de Antwoorden

In deze post stelden jullie de vragen, dan nu de antwoorden!
 
 
Alexandra: Wat is je lievelingsdier?
Met stipt op één staan mijn twee lieve katten, Flipje en Woody. Flipje is een dikke rode kater met een blind oog, een echte knuffelbeer. Woody is nog maar net een jaar oud en is dus nog erg wild. Hij is grijs gestreept en heeft zo'n schattig plat hoofdje:) Maar na mijn katten ga ik denk ik voor Flamingo's en Giraffen. Flamingo's omdat ze gewoon echt supermooi zijn en giraffen vind ik gewoon geniaal gebouwd met zo'n lang nek.
 
Flipje
 
Woody

Tessa: Wat is je grootste miskoop qua beauty en nagellak?
Ik denk mijn witte nagellak. Ik heb hem echt maar één keertje gedragen en daarna nooit meer. Het leek net of ik tipex op mijn vingers had zitten.
 
Sophie: heb je iets dat je nog graag wilt doen voordat je dood gaat?
Dat is nog best een hoop, hahaa. Ik zal nog wel een keer een soort Bucketlist op mijn blog plaatsen, maar ik kan wel een paar dingen noemen. Ik wil naar India tijdens dat kleurenfeest waarbij ze met poeder gooien, dat lijkt me zo ongelofelijk vrolijk om bij te zijn! Ik wil een keertje duiken, alhoewel me dat wel erg eng lijkt. En ik wil een keertje in de dode zee zwemmen:)
 
Leen: Hoe zie jij jou leven in de toekomst? Wat wil je nog allemaal bereiken?
Ik hoop dat ik een creatieve opleiding en baan ga doen, iets met acteren, schrijven, foto's maken of tekenen. Ook hoop ik op een heel leuk gezinnetje en een huis met een grote tuin. Ik wil minstens één keer in mijn leven een boek schrijven, dat lijkt me zo gaaf! Ook zou ik graag willen dat mijn blog nog erg lang blijft bestaan en dat ik er nog meer lieve volgers bij krijg.
 
Holi festival India (bron)
 
Veronique: Waarom begon je met bloggen en wat vind je er het leukste aan?
Ik begon als eerst met bloggen om mijn tekeningen en dingen die ik op de naaimachine maakte ergens op te kunnen zetten. Ik begon op een soort vage sitemaker, maar dat vond ik niet zo leuk. Ondertussen had ik ook een hyve, http://girlyforgirls.hyves.nl/ met twee meiden die ik via internet kende. We hadden erg veel 'leden', namelijk 261! Ik bedacht dat we ook een site konden maken, dat deden we toen via blogspot. De andere twee meiden vonden het na een tijdje toch een beetje veel werk worden en toen ging ik verder in mijn eentje. Na een hoop veranderingen van uiterlijk en naam besloot ik dat mijn blog myjourneythroughstyle zou gaan heten. Mijn andere site zegde ik op, want ik vond blogger zo veel leuker! Ik vind bloggen superleuk om te doen, je kan alles posten wat je maar wil, het is zo vrij! Het is echt een stukje van jou op het internet waar je op kan doen wat je wil en je krijgt ook nog lieve reacties die je nog meer stimuleren. Kan niet beter toch?
 
Rowan: Had je een knuffel en hoe heette die?
Ik heb ze nog steeds hahaa, ik heb ze nu allemaal in de hoek van mijn bed zitten, een stuk of vier en de rest ligt onder mijn bed in een la gepropt. Best zielig voor ze eigenlijk:) Mijn lievelingsknuffel was altijd Tijgetje van Winni The Pooh, die ik al sinds mijn geboorte had en Husky, een grote grijze husky hond. Verder had ik tot mijn vijfde ofzo ook nog een pop die ik LindsteLinda had genoemd. Hoe kom je erop?
 
Tijgetje (bron)
 
Lisanne: Wat is je lievelingsliedje?
Op dit moment is dat denk ik Treasure van Bruno Mars. Verder zijn er altijd liedjes waar ik vrolijk van wordt zoals Grafity van Pixie Lott, Moves like Jagger en Waka Waka van Shakira:) Ik weet het, misschien een beetje sneu. Maar ze doen me denken aan leuke momenten en aan de zomervakantie.
 
Emma: Wat is het raarste wat je voor een 'truth or dare' hebt gedaan?
Ik kan me niet echt herinneren dat ik dit spel ooit echt heb gespeeld. Een saai antworod dus; helemaal niks.
 
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen. Sorry voor de lange antwoorden, ik liet me een beetje meeslepen denk ik. Heb je alvast een vraag voor de volgende Q&A, plaats die dan in de reacties.
 
Liefs,
 
Charlotte

10 comments:

  1. Leuk dat je mijn vraag heb beantwoord!
    Leuke antwoorden en leuke vragen!

    x

    ReplyDelete
  2. heel erg leuk geantwoord! xx

    ReplyDelete
  3. Dat holi festival in India lijkt mij ook heel erg gaaf! Tip: je hebt sinds kort ook de colour run in nederland, dit is een hardloopwedstrijd (volgens mij standaard 5 km) waarbij je na iedere kilometer met dat gekleurde poeder wordt ondergegooid! Schijnt ook erg leuk te zijn, vooral het feest na afloop :)

    ReplyDelete
  4. Leuk die katten <3! Echt cute <3! En die foto van India <333333! Love that <3! Leuke post =]!

    xxx Katy ^^!

    ReplyDelete
  5. Leuk om te lezen! Je katjes zijn echt schattig hihi :)
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Oooh super dat je op mijn vraag reageert!! :)
    Dat festival in India lijkt mij echt machtig, het is mijn droom om ooit eens naar India te reizen.
    Grappig dat je er net een foto van post bij mijn vraag!

    Welcome at my blog: http://leenphilips.blogspot.be

    ReplyDelete
  7. Hele leuke Q&A! Erg leuk om te lezen! Ik zou ook naar zo'n kleuren feest in india willen, lijkt me ontzettend leuk :) xx

    ReplyDelete
  8. Tijgetje <3 xoxo http://ingedeer.blogspot.nl

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!