6 June 2013

How To Wear... High Waisted Shorts


How To Wear... High-waisted shorts. Ik hou ervan en ga ze komende zomer heel veel dragen. Zelf ben ik in het bezit van 4 prachtexemplaren, die ik heb gemixt met een aantal van mijn favoriete zomershirtjes. De meeste zijn cropped-tops want dat vind ik erg leuk staan op een short met hoge taille. Ik heb alleen shirtjes met shorts gemixt, dus gene sieraden enzo. Enjoy!


Shorts Monki Top Vintage // Shorts Monki Top H&M


Shorts Monki Top Vintage GAP kids // Shorts Primark Top Primark


Shorts Primark Top H&M Vest H&M // Shorts Primark Top Vintage


Shorts H&M Top H&M // Shorts H&M Top H&M


Shorts Mango Top Vintage Yes or No (V&D?) // Shorts Mango Top H&M

Hoe dragen jullie High Waisted shorts?

Liefs,

Charlotte



8 comments:

  1. Ik heb echt liefde voor high waisted shorts! Mooie combinaties allemaal! De eerste en de zesde zijn mijn favorieten.
    xxx

    ReplyDelete
  2. Toffe combinaties heb je gemaakt! Ik denk dat het niet echt staat bij mijn (vollere) figuur helaas, wie weet kan ik toch nog iets leuks vinden :-)

    ReplyDelete
  3. Ik hou van high wasted shorts, ik ga ze de hele zomer weer dragen denk ik :)
    Leuke combi's trouwens! XXX

    ReplyDelete
  4. Wat leuk gedaan zeg op die paspop! Ik vind high waisted shorts ook echt súpermooi.

    ReplyDelete
  5. Leuke combinaties, vooral de eerste is geweldig!
    Jammergenoeg ben ik niet gemaakt voor high waisted shorts, op een of andere manier staat het me helemaal niet terwijl ik high waisted shorts geweldig vind.

    ReplyDelete
  6. Leuk artikel! Hele mooie combinaties!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!