14 June 2013

Review 'Temporary Hair Colour Powder' H&M



De drie kleuren in het doosje

Weer eens een review, wat ik al een tijdje niet meer heb gedaan. Dit keer review ik het  'Temporary Hair Colour Powder' van de H&M. Dit kostte volgens mij 9 euro.

Uiterlijk
Prachtig! Ik val hier echt voor, je ziet al hoe de producten eruit zien doordat de bovenkant doorschijnend is en ik vind het er erg luxe en chique uitzien door het zwarte.

Kleuren
Dit zijn wel de drie kleuren die de meeste mensen het liefst in hun haar zouden willen denk ik. Alhoewel ik groen in plaats van roze nog mooier had gevonden. In de doosjes zijn het hele mooie felle kleuren. Ik koos voor de paarse kleur.

Dit is de roze kleur, deze heb ik niet getest!

Aanbrengen
Dit is supermakkelijk om snel aan te brengen op je haar. Je moet wel echt even goed je handen en kleding beschermen tegen de vlekkendie dit spul maakt. Maar verder is het supersimpel. Je houdt gewoon een pluk haar vast en wrijft er met het potje overheen!

Resultaat
Vlak na het aanbrengen ziet het er echt heel gaaf uit, nog erg fel en opvallend. Maar na een kleine tien minuten is alle felheid verdwenen en heb je alleen nog een beetje een vage lichte gloed in je haar.

Het resultaat

Conclusie
Een teleurstelling dus, de kleur trekt in no-time weg:( Het aanbrengen is wel erg makkelijk maar daar heb je niet zoveel meer aan als het er zo snel weer uitgaat. Leuk voor een keertje maar meer ook niet. Dit geldt trouwens ook voor de blauwe kleur, deze heb ik daarna ook nog getest.

Liefs,

Charlotte






7 comments:

  1. Ziet er leuk uit!
    Ik vind het bij mij zelf alleen niet zo leuk!
    xx

    ReplyDelete
  2. ziet er leuk uit, jammer dat het zo snel vervaagt.

    ReplyDelete
  3. Woow, wat gaaf dat H&M dat heeft!
    Maar erg jammer dat het zo vlug weggaat, kun je daar niet iets tegen doen? (bijv. haarlak ofzo)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zou je kunnen proberen maar ik denk niet dat het heel goed werkt, maar opzich wel een goede tip om een keer te proberen!
      X

      Delete
  4. Jammer dat het zo snel wegtrekt, anders had ik dit ook wel gekocht :) xx

    ReplyDelete
  5. Oeh wat leuk! Weet alleen niet of ze het nog steeds verkopen...
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en de app-tip, ga hem zeker downloaden!
    Heel veel succes met je blog, ik volg! XX

    ReplyDelete
  6. jammer dat het zo snel weg gaat :/ als ik mijn haar kleur slaat het na 2 wasbeurten ook al licht oranje uit dus dat is ook niet zo tof :p

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!