26 June 2013

VAKANTIE! mijn vakantie, tienertoer & bloggermeeting?

Het is Vakantieee, Het is Vakantieee, hieperdepieppiep HOERA!
 
 
Dit liedje draaide ik vroeger echt altijd non-stop als het vakantie was:) Het is ook nog eens, hoe toevallig, erg toepasselijk. Want: Het is Vakantie!

 
Ein-De-Lijk heb ik vakantie, mijn laatste toetsen van de laatste dag van de laatste toetsweek van dit jaar was vandaag.  Ik heb al een aantal cijfers terug, een 5.8 voor Scheikunde, een 8.5 voor Engels, een 7.8 voor Wiskunde, een 6 voor Duits en een 5.8 voor Natuurkunde. Niet zo best voor een aantal maar de vakken die ik slecht heb gemaakt laat ik toch lekker vallen! Ja ja, geen Natuurkunde, scheikunde en Duits meer, echt een opluchting. Vandaag had ik ook mijn laatste Latijn toets, het ging supergoed naar mijn idee dus misschien zonde dat ik het laat vallen. Maar ik kies er andere, leukere vakken voor in plaats. Maar dat is wel weer genoeg over school...
 
 
 
Vakantie dus! Ik heb komende week allemaal verjaardagen, waarvan er eentje in een strandhuisje met logeren is, supergezellig! Daarna ga ik op reis, ik ga dit jaar naar Zwitserland en een paar daagjes naar Venetië, daar ik nog nooit ben geweest en het lijkt me superleuk. Ons huisje in Zwitserland ligt erg dichtbij de grens met Italië, dus natuurlijk ga ik ook een dagje shoppen in Milano! Daar heb ik zo'n zin in!In de laatste paar weken ga ik heel veel leuke dingen doen met vriendinnen, lekker veel uitrusten en weer op Tienertoer!
 
Voor degen die dit nog niet weten, de tienertoer is een treinkaartje voor ''tieners" t/m 18 jaar waarmee je drie dagen door heel Nederland kan reizen voor maar €33,- Dat is dus €11,- per dag! Echt een aanrader, klik HIER voor meer informatie. Dit jaar gaan we met zijn vieren, naar Groningen, Haarlem, Zandvoort, Zaandam en nog een stad. Weten jullie een leuke stad die niet Maastricht, Rotterdam of Den Haag is? Want daar zijn we vorig jaar al een keertje geweest.

 
 
Ook zit ik erover te denken een bloggermeeting te organiseren, omdat ik er nog nooit naar eentje ben geweest en het lijkt me superleuk. Alleen heb ik geen idee hoe/wat. Is er iemand die het leuk lijkt dit met mij te doen? Stuur maar een mailtje naar myjourneythroughstyle@live.nl of laat een reactie achter:)
 
Liefs,
 
Charlotte

bronnen foto's: Weheartit
 



8 comments:

  1. Leuk,
    ik ben ook nog nooit naar een bloggers meeting geweest?!

    x

    ReplyDelete
  2. Wat leuk zo'n tienertour! Helaas ben ik nét te oud X

    ReplyDelete
  3. Zo'n tienertour lijkt mij ook echt super leuk, ben alleen ook echt al te oud haha.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  4. leuk, veel plezier op vakantie.!
    ik ben ook nog nooit naar een bloggersmeeting geweest,
    wil wel graag een keer gaan. xx

    ReplyDelete
  5. Aah lekker, geniet van je vakantie!
    Ik begin morgen pas aan m'n toetsweek, maar gelukkig heb ik maar 4 dagen toetsen :) Ben er dus ook bijna weer vanaf!
    Leuk dat je gaat tienertoeren! Ik was hetzelfde van plan met een vriendin, alleen hadden we helaas geen enkele periode (van die periodes waar je uit kon kiezen) dat we allebei 3x konden... Dus misschien volgend jaar :) En qua steden euhm Amsterdam sowieso, maar die kan je misschien combineren met Zaandam, en verder is Arnhem ook een best wel leuke stad vind ik :)

    ReplyDelete
  6. aw ! leuk ! geniet van je vakantie ! en wow ! de punten in nederland zijn helemaal anders dan in België , hier werken we nog met procenten enzo :) en met een A-,B-,C- attest :) ! oh en bij mij werkt de link niet van tiener tour x hoe moet ik het opzoeken? of is het enkel voor -tieners- die in nederland wonen?
    liefst
    Marie Lu

    ReplyDelete
  7. Fijn dat je vakantie hebt! Ik heb ook net sinds gisteren vakantie, heerlijk. Ik had ook net een toetsweek en toevallig heb ik ook een 5.8 voor natuurkunde, haha. Ik ben ook zo blij dat ik volgend jaar een paar vakken niet meer heb, vooral natuurkunde, scheikunde en biologie, ik kan echt helemaal niets met die vakken. Ik zit ook te twijfelen om een tienertour kaartje te kopen, het is heel handig en superleuk om te reizen in de vakantie!

    ReplyDelete
  8. Geniet van je vakantie!! :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!