25 July 2013

GIVEAWAY met Sieradenfabriek!



Ik heb een giveaway voor jullie! Ik zit nu bijna aan de 170 volgers en mijn blog bestaat al meer dan twee jaar. Om eens iets terug te doen voor al mijn volgers (en niet volgers) organiseer ik een giveaway! Dit keer met het de geweldige webshop www.sieradenfabriek.com. Sieradenfabriek verkoopt unieke en hele leuke sieraden en bied ook nog workshops aan. Neem dus zeker een kijkje op hun site want ze hebben echt van alles en voor iedereen wat leuks.


 
Maar nu, de giveaway. ik geef één van de armbandjes op het plaatje weg, de winnaar mag zelf kiezen welke. Elk van deze 9 armbandjes is verkrijgbaar in zilver, goud en rosé. Ik ben heel benieuwd welke de winnaar gaat kiezen, mijn favoriet is het pijltje, in het zilver.
 
Wat moet je doen om mee te doen?
Volg mij op GFC of Bloglovin'
Like Sieradenfabriek op Facebook (Klik)
Zet in en reactie op deze post wat je allemaal hebt gedaan, plus je e-mail


Wat mag je nog doen?
Volg mij op GFC & Bloglovin' (+1)
Volg sieradenfabriek op Instagram @sieradenfabriek (Klik) (+1)
Plaats het onderste plaatje in de sidebar van je blog met link naar deze post (+2)
 
 
 
 
Ik hoop dat er veel mensen meedoen! De winnaar maak ik bekend op 8 Augustus, veel succes allemaal!
 
Liefs,
 
Charlotte



16 comments:

  1. Super leuke giveaway ! Ik heb alles gedaan, het plaatje staat in de sidebar van mijn blog ( www.jill-who.blogspot.nl)
    Mijn email adres is ; Jillvincentie@hotmail.com
    xox

    ReplyDelete
  2. Lieve Charlotte,
    Heb de site op instagram gevolgt en Facebook. En volg jou op bloglovin. Gefeliciteerd met 170 volgers!
    Hele leuke giveaway! Super leuke armbanden!
    Mijn site is www.sabsacha.nl

    Kusjes Sabrine!

    ReplyDelete
  3. Dit is de eerste keer dat ik je blog bezoek en al direct een winactie!? Das even geluk zeg! Ik volg je via bloglovin en twitter, heb ook geretweet dat je een winactie hebt, verder heb ik de fb van sieradenfabriek geliked en het prentje staat in m'n sidebar! (en deze reactie natuurlijk) :)

    liefs,
    Eline

    ReplyDelete
  4. Superleuk, ik doe mee!

    * Ik volg je op GFC & Bloglovin'.
    * Ik like Sieradenfabriek op Facebook.

    samanthavansteen@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Wat geweldig leuk, graag maak ik kans.
    Ik volg je op Facebook en Bloglovin.
    Groetjes Irene
    ireneniec1948@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Superleuk! Ik doe mee :)
    Ik volg je op GFC en Bloglovin. Ik volg Sieradenfabriek op Facebook en Instagram.

    x
    Djuli
    djuli.bravenboer@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Ik volg je op bloglovin en heb sieradenfabriek geliked op fb!
    shannondebevere@gmail.com
    Neem je een kijkje op mijn blog?
    www.foodfashionbeautylover.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ik doe zeker mee!
    Volg je op bloglovin en heb het bericht en de facebook geliked.
    Volg sieradenfabriek ook op instagram (jesuiszoe_)
    email is zoe2308@live.nl

    liefs x

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke winactie!
    Ik vind je blog ook erg leuk met de verschillende onderwerpen :) Erg leuk idee!. Ik heb je gevolgd op GFC en bloglovin, geliked op fb, gevolgd op instagram en gelinkt op mijn blog: http://inspiringlifethings.blogspot.nl. Ik zou het leuk vinden als je mijn blog ook een keertje bekijkt :)
    mijn email is: serenaxxxx20@gmail.com

    Liefs, Larissa

    ReplyDelete
  11. Heej!
    Ik doe mee! Ik heb alles gedaan: geliked of fb, gevolgd op GFC én bloglovin.
    Mijn e-mail adres => sophie.schuermans@hotmail.com

    xxx Sophie

    ReplyDelete
  12. Oeh leuk!
    Ik doe graag mee!

    - Ik volg je op bloglovin' en GFC
    - Sieraden fabriek geliked op facebook (Tessa Persoon)
    - Ik volg sieraden fabriek op instagram (All_by_Tessa)
    - email ; tessa.persoon@gmail.com

    Ik zal nog even aan artikel maken op mijn blog (www.all-by-tessa.blogspot.nl) over de winactie, dat het ECHT de laatste kans is!!
    Sidebar heeft niet zoveel zin meer :)

    X Tessa

    ReplyDelete
  13. Ik volg je op Bloglovin', ik heb sieradenfabriek geliked op facebook en ik volg hun op instagram! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh mijn email is: picture-esmee@live.nl

      Delete
  14. Ik doe graag nog mee, als dat nog mogelijk is :)
    Ik volg je via bloglovin' + GFC en like sieradenfabriek op facebook.

    Mijn emailadres: xgstephaniee@hotmail.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!