23 July 2013

I'm Back Home! Reisverslag pt. 1 Lugano




Ciaoo! Ik ben terug van twee heerlijke weken Zwitserland en Italië! Het was een hele drukke en leuke vakantie. Sukkel die ik ben had ik mijn IPod thuis laten liggen. Hierdoor kon ik en niet van mijn muziek genieten, oftewelik moest de herriemuziek van mijn broertjes aanhoren, en ik kon niet overal non-stop foto's van maken, zoals ik normaal doe met mijn IPod. Dit tweede was in eerste instantie een ramp want ik ben nogal een fanatieke toerist. Gelukkig viel het toch wel mee want nu mocht ik van mijn vader de mooie spiegelreflexcamera naar veel meer uitstapjes meenemen! Dus veel mooiere foto's. Vooral de foto's in het tweede deel zijn met die camera gnomen, de meeste in dit verslag nog met mijn vaders IPhone, dus verwacht de mooie foto's in het volgende deel. Ik denk dat dit reisverslag nogal een hoop foto's en tekst, vooral foto's, zal zijn,  vandaar dat ik het in tweeën, of misschien zelfs in drieën, ga delen.





Het huisje waar we heen gingen is het vakantie huisje van mijn opa en oma. Mijn vader komt er ook al van kleins af aan en ik en mijn broertjes ook. Helaas is dit het laatste jaar geweest, omdat mijn opa en oma er nooit meer komen. Het wordt verkocht, echt superjammer en verdrietig. Je hecht dan toch waarde aan zo'n huis. Het huis is echt heerlijk want het heeft een zwembad, prachtig uitzicht en alles wat je nodig hebt in een gewoon huis, alleen geen internet. Dat verklaart dan ook gelijk de rede dat ik niets heb geblogd of jullie blogs heb gelezen afgelopen twee weken! Ik heb flink wat in te halen denk ik:)



We vertrokken zondag om 6 uur 's morgens aan een 12 uur durende reis naar Zwitserland. Niet het fijnste, onder andere omdat ik er onderweg achterkwam dat ik mijn IPod was vergeten, en toen zaten we al in Duitsland. Ook was het erg warm, toen we aankwamen sprong ik dan ook gelijk in het zwembad. De eerste paar dagen hebben we lekker niets gedaan en uitgerust. Daarna gingen we een paar dagen wat doen, zoals naar de markt in Luino, Italië en een dagje wandelen in Caslano. Ons huisje ligt vlakbij Lugano, een best grote stad aan een groot meer. Hier gingen we dan ook veel avonden heen. Als we niet ergens heen gingen zaten we zo'n beetje de hele dag buiten in de tuin. Ook gingen we een aantal keer barbequeen, heerlijk! Dichtbij het huisje zit een grote speeltuin met voetbalkooi en pingpongtafel waar we ook een keer heen gingen. Helaas ben ik in beide sporten niet een geweldige uitblinker, maar ach, het was wel leuk!





Dat was alweer deel 1! Na de eerste 6 dagen hadden we een soort 'tussenvakantie' in Italië, waarbij we naar een groot waterpark gingen, naar Venetië en naar nog een hoop andere kleine steden. Dat dus volgende keer! Ook kunnen jullie nog een aantal outfitposts verwachten en een shoplog natuurlijk!

Zijn jullie al op vakantie geweest, of gaan jullie nog? En waarheen?

Liefs,

Charlotte

11 comments:

  1. je maakt me jaloers met deze foto's, ziet er super leuk uit! xx

    ReplyDelete
  2. Ik ga ook naar Lugana! Het is daar echt mooi:) XO

    ReplyDelete
  3. Wauw wat ziet het er lekker uit daar qua weer, en mooie foto's zijn het!
    Klinkt nu al dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, ik heb mijne nog tegoed :)

    ReplyDelete
  4. Ziet er erg leuk & gezellig uit! Ben benieuwd naar de volgende reisverslagen :) xx

    ReplyDelete
  5. Zo te zien heb je een hele leuke vakantie gehad! Wat jammer dat je Ipod nog thuis lag, ik zou echt niet zonder muziek kunnen op vakantie!

    ReplyDelete
  6. Ziet er uit als een leuke vakantie. Leuke blog ook:)


    XH
    www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  7. wat ene leuke foto's zeg. Zag eruit als een leuke vakantie (:

    ReplyDelete
  8. Die zonsondergang, waaauw :)
    xoxo Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!