29 July 2013

I'm Back Home! reisverslag pt. 2 Bergamo, Verona, Jesolo


Na de eerste 6 dagen bij ons huisje te zijn gebleven, gingen we vier dagen naar Italië. Dag 1 was op de heenweg en toen hebben we allemaal stadjes bezocht. Als eerste kwamen we bij Bergamo, een erg mooi en oud stadje met superleuke kleine winkeltjes. We gingen met een treintje naar het hoogste punt, waar je een prachtig uitzicht had over de hele stad. Vervolgens reden we naar Verona, dit is wel een best moderne stad. De gebouwen zijn nog steeds erg oud en mooi maar er is een groot centrum met heel veel grote Winkels zoals de H&M, Kiko, Pimkie, Zara enzovoort. Dus als je daar in de buurt zit en je wil winkelen; ga naar Verona! Ook is er een enorm grote arena waarin opera's worden gehouden. De decorstukken van een voorstelling stonden buiten de arena tentoongesteld, dus dat was erg gaaf om te zien.


 






Vervolgens reden we door naar ons hotel in San Dova Di Piassa. Dit was echt een prachtig hotel, we zaten namelijk in een Best Western Hotel, heel gaaf. Ook hadden we daar wifi dus kon ik even snel mijn internet checken. Na heerlijk te hebben geslapen gingen we de tweede dag naar het grootste waterpark van Europa: Aqualandia! Dit ligt in Jesolo en is echt supergaaf. Ik ben niet echt een held met glijbanen maar alles was hier in banden en bijna altijd met z'n tweeën dus heb ik wel best veel gedaan. het waterpark was echt heel mooi, ze hadden overal palmbomen staan, er lag wit zand overal door het park en in het golfslagbad, waardoor het leek alsof je in de zee zwemt en op sommige plekken hadden ze zelfs een soort rookmachines waardoor het echt leek of je in een soort tropisch regenwoud was ofzo.
 
 
 
Dat was alweer deel twee van mijn reisverslag! Deel 3 komt zo snel mogelijk online met daarin Venetië, Milaan en de laatste paar dagen in Lugano


 Liefs,

Charlotte

9 comments:

  1. Ik was ook in Verona geweest :). Vind het een mooie stad! Ik heb de H&M dan wel gemist? haha.

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's!
    Je hebt ook een leuke header, zelf gemaakt? xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Ja zelf gemaakt:)
      Liefs,x

      Delete
  3. Ik ga ook nog naar Italië op vakantie :D Leuke foto's, ik ga je blog onthouden. (:

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie foto's! Lugano ben ik in maart geweest, mijn nicht woont daar. Ik wil er zowiso weer een keer naartoe als het zomer is!

    ReplyDelete
  5. awesome pictures
    hope we can stay in touch, follow maybe?
    love Rachael
    Poses with Roses

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!