2 July 2013

Outfit: Flowerskirt

 


 
 





 
// Top Primark // Skirt Ginkana // Shoes Action // Bandeau H&M // Necklace Ebay // Bracelet Ebay //
 
Ik ben echt verliefd op dit rokje, ik kocht het vorig jaar via zo'n online merk uitverkoop. Het is echt een schilderijtje. Klik hier voor een post over dit rokje. Het shirt was een miskoop, dacht ik, want ik had niet door dat de rug open was toen ik het kocht. Maar met een bandeau eronder is hij echt superleuk! Woody wilde trouwens niet heel graag op de foto zoals je ziet;)
 
Liefs,
 
Charlotte
 


6 comments:

  1. Vind je outfit erg leuk, maar je ketting is ook heel mooi!


    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit!
    Toffe foto's zo met je kat, hij lijkt me wel wat wild ;) (voorlaatste foto)

    ReplyDelete
  3. ik vind juist het shirt geweldig !
    heel leuk gecombineerd !
    x

    ReplyDelete
  4. Superleuk rokje. Het shirt is ook tof, die achterkant had ik niet verwacht bij de voorkant. :) Geweldige foto met de kat. :) xx

    ReplyDelete
  5. Ik vind het net een leuk shirt! Al is het misschien een beetje donker gecombineerd met zo'n vrolijk rokje. Het is inderdaad echt een schilderijtje, heel goede aankoop :)

    XO Imke

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit! Echt een super leuk rokje!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!