30 August 2013

Back To School: Outfit Ideas

School is weer gestart. Of je het nou leuk vindt of niet, je zult eraan moeten geloven. Om Hier een school een beetje leuker te maken heb ik een paar outfit ideeën voor jullie om aan te doen naar school. Het zijn outfits met kleur erin, want kleur staat iedereen beter dan geen kleur én dat maakt het allemaal wat minder somber. Ik combineer veel nieuwe spullen met tweedehands. het leuke aan vintage is dat je iets speciaals kunt vinden wat niemand anders heeft! Vooral mijn tassen en andere accessoires koop ik vaak tweedehands.  Lees je mee?


Outfit nummer één
 Blouse Zara // Shorts The Sting // Tas V&D // Laarsjes H&M // Armbanden ? // Ketting Vintage // Haarlintje Vintage

Strepen en stippen, dat gaat toch niet samen? Wel als je het subtiel houd. Deze streep is erg opvallend, vandaar dat ik maar een klein beetje stippen heb gebruikt, in een haarbandje. Omdat de blouse de blikvanger is in deze outfit heb ik de rest wat rustiger gehouden. Qua sieraden heb ik een lange ketting en een paar verschillende soorten armbandjes gekozen, dat maakt de outfit nonchalanter.


Outfit nummer twee
Top H&M // Rokje Villa Happ // Riem Vintage // Sneakers Converse All Star // Tas Novocento // Ketting New Yorker

dit is mijn 90's outfit, de vloekende kleuren, de bril aan een ketting en de slangenprint tas. Allemaal geen dingen die ik snel 'los' zou dragen. Maar het staat wél leuk als je alles met elkaar combineert! Om het iets minder extreem te maken draag je er een zwart rokje bij en platte sneakers. Leuk detail is om dezelfde kleur lippenstift te dragen als je kleur riem:)


Outfit nummer drie
Jurkje H&M // Jack Diesel // Sokken Hema // Schoenen Dr. Martens // Tas Vintage // Ketting Bijou Brigitte

Dit is mijn favoriete outfit. Een lief jurkje, met vintage accessoires en dat dan combineren met stoere zwarte boots en een spijkerjack. Je maakt de outfit wat grappiger met een knotje, opgerolde mouwen en zichtbare sokken in je schoenen. 


Outfit nummer vier
Top LIV // Vest Zeeman // Broek H&M // Schoenen Dr. Martens // Rugzak Vintage // Armband Ebay

Dit is een outfit voor als het weer wat minder is. Dan heb je misschien eerder de neiging om donkere kleuren te dragen. Dat is deze outfit ook, alleen maak ik het iets vrolijker door er wat contrast aan toe te voegen. Ik draag namelijk een limegroen hemdje. De armband met puntstuds, helaas niet op deze foto (sorry!) maakt de outfit nog wat stoerder en geeft het wat extra's.

Ik denk dat hast iedereen van jullie al wel weer gestart is met met school en zo niet, dat begin je vast maandag:) Veel plezier en succes op school!

Liefs,

Charlotte

14 comments:

  1. Wat een leuke outfits allemaal!

    ReplyDelete
  2. Ik vind outfit nummer 3 heel leuk !

    ReplyDelete
  3. Super leuke outfits! Ik vind echt dat je haar heel leuk zit op de 1e foto!
    http://evabajema.com/

    ReplyDelete
  4. Stuk voor stuk super leuke outfits! :)

    ReplyDelete
  5. Leuke outfits, ik vind de eerste het leukst! :)

    ReplyDelete
  6. Leuke outfits! ik vind de schooltas bij nummer 3 heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  7. Ziet er leuk uit!
    Ook een leuke blog :)

    ReplyDelete
  8. Super leuke outfits, nummer 3 is mijn favoriet!

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  9. Ik vind de outfit met het spijkerjasje het leukste!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    ReplyDelete
  10. Ik vind je stijl echt geweldig! Superleuke foto's!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  11. Leuke outfits, vooral die grote bruine tas is tof!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!