20 August 2013

Favorite Youtubers Pt. 2

Ik ben lichtelijk verslaafd aan youtube; hier is het tweede deel mijn Top. 10 meest favoriete Youtubers (willekeurige volgorde). Klik Hier om Pt. 1 te lezen! Jullie kennen de meeste waarschijnlijk wel maar misschien zit er nog iemand tussen die je nog niet kent!




Cloerayneee
Hi-La-Risch, ik hou echt heel erg van haar video's. Ze maakt ze erg nonchalant en is echt supergrappig:) Ook haar kledingstijl vind ik super.



Ella Grace
Een supergrappig en vooral erg lief meisje met hele leuke humor.



Joey Graceffa
Een hele vrolijke, eigenlijk altijd vrolijke, jongen die iedere dag vlogt en af en toe van dit soort leuke 'tag' video's maakt met andere youtubers



Troye Sivan
Maakt grappige filmpjes, voornamelijk over Internet, Youtubers, Tumblr enz.



Macbby11
Alisha plaatst echt superleuke beauty en fashion video's. Er zijn heel veel van dit soort kanalen te vinden op YouTube aar deze is echt mijn favoriet. Haar video's zijn erg divers en ik wordt er altijd vrolijk van!
 
Andere youtubers die ik volg: Tyler Oakley, Shane Dawson, MalumTv, SprinkleofGlitter, MarcusButlerTv, Tanya Burr, MazziMaz, SawyerHartman, Jacksgap, Sam Pepper, theJamiesWorld, AmazingPhil, Lisbug, Catrificc, KickThePJ, Emma Blackery, ThatcherJoe, DailyGrace, Shanna Malcolm, Alex Day, Jenna Marbles, Sierra Makeup, Charlieissocoollike
 
Wie is jullie favoriete Youtuber?
 
Liefs,
 
Charlotte










6 comments:

  1. Heel erg leuk, ik kende deze nog niet! Ik heb niet echt een favoriete youtube'r, ik gebruik youtube enkel om muziek te luisteren/downloaden :)


    Doe mee aan de give-away voor het één jarig bestaan van mijn blog!
    leenphilips.blogspot.be

    ReplyDelete
  2. Ik kende ze allemaal al en vind ze erg tof! Mijn favorieten blijven toch Jacksgap!

    ReplyDelete
  3. Troye is zo leuk & hij heeft alleen al het leukste outro van zn videos haha! en op t moment komt Tyler Oakley wel heel erg hoog in mijn favorieten, vooral nu met zn special auguest, ik lig alleen al helemaal dubbel als 'ie begint te lachen :)
    En verder is o.a. connor franta een all time favoriet :)

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke tips zijn dit!

    ReplyDelete
  5. Ik volg heel veel Youtubers, maar sommige hiervan kende ik nog niet, ds bedankt voor het delen :) Ik ben nu geabonneerd op Macbby11, ze heeft wel ene leuk kanaal ondanks dat haar naam me heel erg doet denken aan die van Macbarbie07.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!