13 August 2013

How To Wear... The Grey Skaterskirt



Ik ben fan van de Skater Skirt. Zelf heb ik er eentje in het grijs van de H&M. Deze draag ik erg vaak omdat je hem op veel verschillende manieren kan combineren. Hier vier 'setjes' met mijn rokje. Deze foto's heb ik gemaakt op vakantie, dus ik had een beperkte kledingkast:)



Top H&M // Bandeau H&M // Skirt H&M // Ketting Ebay // Geel armbandje H&M // Grijs armbandje ?



Top H&M // Skirt H&M // Rugzakjek uit Venetië // Ketting Primark // Ring Primark



Top H&M // Skirt H&M // Clip met strikje ? // Ring ? // Ketting ?


Top H&M // Skirt H&M // Haircuff Primark // Ketting ?

Welke is jullie favoriet? En hoe dragen jullie de skater skirt?

Liefs,

Charlotte

10 comments:

  1. Heel leuk, ik heb ook zo'n rokje en ik ga er zeker wat mee doen! Ik denk dat ik die met het gele strikje het leukst vind, maar die met het rugzakje is ook heel leuk xx

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! Die tweede met het rugzakje vind ik het leukst (:
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  3. Leuk gedaan!
    Ik heb met z'n rok in mijn handen gestaan bij de Primark (mijn moeder vond hem zo leuk (terwijl ze niet eens wist dat het een Skaterskirt was :))) maar ik wist niet zo goed of ik hem wel zou gaan dragen, maar ik heb nu wel een beetje spijt :(
    X

    ReplyDelete
  4. Super leuke combinatie, vooral die tweede ! X

    ReplyDelete
  5. leuke combi's!

    xxx
    Anouk
    www.stylememories.com

    ReplyDelete
  6. Superleuk! Ik zou dit wel durven dragen hoor!

    ReplyDelete
  7. Ik vind de tweede het leukste!

    ReplyDelete
  8. Leuke post, en ook erg leuke combinaties. Vind vooral de combinatie met het ramones shirt erg leuk

    Love, Esther - Confashions

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!