11 August 2013

I've got Stylight!

Ik heb STYLIGHT! www.Stylight.nl is, zoals beschreven op de site, de beste plek om elke dag fashion te ontdekken. Miljoenen mensen per maand gebruiken Stylight’s website en App om zich te laten inspireren door looks van de community en om de leukste fashion items van de beste merken te ontdekken. Als je een item vindt wat je echt wilt hebben, dan bestel je het bij een van de vele shops die bij Stylight aangesloten zijn.
 
 
 
Oftewel: Een superleuke en inspirerende site voor als je van mode en kleding houdt. Als je zelf een profiel aanmaakt kan je ook looks posten, die andere mensen dan weer kunnen hearten. Erg verslavend, al zeg ik het zelf. Iedere dag staan de meest populaire looks op de homepage. Hierdoor krijg je dan weer meer bekendheid. Heel veel bloggers hebben Stylight, daarom is het erg handig om een link naar je blog op je profiel te zetten, zodat anderen jou blog kunnen bekijken.
 
Ook heeft Stylight een heel groot gedeelte met fashion items van leuke merken. Je kan instellen op soort kledingstuk, kleur, prijs en materiaal. Superhandig dus als je iets speciaals zoekt. Je favoriete items kan je hearten en die worden vervolgens opgeslagen bij je profiel. Ook kan je alle items echt kopen in de shop, erg handig.
 

 
Mijn favoriete 'afdelingen' om te kijken zijn de rokjes, want daar ben ik nu eenmaal enorm fan van. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen dus dit is erg fijn:) Klik Hier om de rokjes te bekijken.
 
Hebben jullie al Stylight?
 
Liefs,
 
Charlotte


5 comments:

  1. Wat gaaf, hier had ik nog nooit van gehoord dus ik heb het ook nog niet! Xx

    ReplyDelete
  2. Ik heb ook een account op Stylight, ik vind het zo leuk :D

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Ik had er wel al eens van gehoord, maar wist niet precies wat het was... Dus ik ga eens snel een kijkje nemen! :)
    xx

    ReplyDelete
  4. Ik heb ook een profiel, zo leeeuk! XO

    ReplyDelete
  5. Stylight is inderdaad heel tof! :D

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!