22 August 2013

Last Few Weeks 23-8-13

 
 
Toen ik terug kwam van vakantie had ik ene weekje thuis en toen vertrok ik alweer naar Friesland! Mels, mijn broertje, had twee vrienden mee en van Fons, mijn andere broertje, kwam er ook nog een vriendje logeren. Drukke boel dus. In het eerste deel van de week heb ik lekker uitgerust. Een beetje, varen, lezen en bloggen. Ook gingen we bij een wedstrijd met skûtsjes kijken. In het tweede deel kwam een vriendin van mij logeren; Isabelle! Ze bleef twee nachtjes logeren. De eerste dag dat ze er was was het helaas geen goed weer dus beleven we een beetje binnen. Gelukkig was het daarna wel lekker! We hebben in een optimistje gezeild en in de sloep gevaren. Ik had Isa echt al superlang niet meer gezien, ik denk al anderhalf jaar niet. Het was dus echt heel leuk om haar weer eens te zien.

Skûtsjes wedstrijd
Zeilen met Isa
 
Ik had een paar daagjes thuis en toen ging ik met Noor naar Amsterdam om daar een nachtje bij haar opa en oma te gaan logeren. Haar opa en oma waren echt superaardig en overdag gingen we natuurlijk shoppen! De eerste dag zijn we naar de Noordermarkt gegaan, echt ene hele leuke markt, en daarna naar de negen straatjes op zoek naar leuke vintage winkeltjes. We gingen avondeten bij haar opa en oma en 's avonds naar de bioscoop want ik had Noor ene bon gegeven voor het verjaardag. Het was eigenlijk de bedoeling dat we naar Verschrikkelijke Ikke gingen samen maar omdat we precies na elkaar o vakantie gingen waren we allebei al geweest. Dus keken we wat er draaide. We gingen naar The Internship, een hele grappige film, echt een aanrader. 's Avonds hebben we nog even lekker thee gedronken en tv gekeken. De volgende dag zijn we de hele kalverstraat afgelopen. Ik ben ook naar de Brandy Melville geweest, waar ik al heel lang heen wilde. Ik kocht helaas niets want ik vond het allemaal toch net ene beetje te duur. Al met al waren het twee hele leuke dagen!
 
In Amsterdam met Noortje, op de koekjesbrug.
 
Toen ik terug kwam moest ik gelijk inpakken voor 3 dagen Tienertoer. Ik een aparte post over de tienertoer want het is nogal veel tekst en nog veel meer foto's, hahaa:) Vandaag ben ik met mijn vader en twee broertjes naar Zandvoort gegaan, ook weer erg leuk. Ik moet de 26e weer naar school. Ik heb echt een top vakantie gehad in ieder geval! Deze week ga ik nog even goed uitrusten en dan... moet ik er weer tegenaan. Gelukkig helpt de gedachten dat ik niet de enige ben!
 
Liefs,
 
Charlotte






 

 



 

 

 

10 comments:

  1. Tof, echt heel leuke foto's! Moet een drukke tijd zijn jou vakantie! :)

    ReplyDelete
  2. Jij hebt niet stil gezeten haha! Maar het klinkt wel allemaal heel leuk. Die laatste foto is echt leuk! Liefs

    ReplyDelete
  3. Klinkt superleuk wat je allemaal hebt gedaan!

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's!
    Wij zijn ook op tienertour geweest :D
    Ben benieuwd naar jou artikel ;)

    xxx

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Klikt allemaal super leuk! ^^

    ReplyDelete
  6. Leuke fotos, je hebt echt een bekend gezicht, maar ik zou niet weten waarvan ik je moet kennen haha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misschien hiervan? Ik ben de geest:) http://youtu.be/frNXGUGmoyw

      Delete
  7. Leuke foto's, zo tof dat je kunt zeilen!!
    Liefs x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!