4 August 2013

New In: Schoolspul & H&M


Ik heb al een groot deel van mijn schoolspullen gekocht toen ik laatst met mijn moeder de stad in ging. Ook kocht ik superleuke kleding bij de H&M. Als eerste kocht ik de witte opbergdoos van de Hema om mijn schoolspullen komend jaar in te gaan bewaren. Hij is A3 formaat en dus erg handig.alles wat ik kocht heb ik voor de foto even in de doos gedaan, allee heb ik per ongeluk ok mijn IPod met chocoladehoesje in gedaan, oops. Di heb ik dus niet gekocht nu, maar die staat er per ongeluk op:) Dit is wat ik allemaal wel kocht:

 
 

Paul Frank rekbare boekenkaft V&D // Setje schriften HEMA // A3 tekenblok Action // Geel kaftpapier Action // Oranje/roze kaftpapier HEMA // 4 subject schrift Action // Plakband Action // A4 schrijfblok Action // Markeerpennen HEMA // Klein groen boekje (geen lijntjes)V&D // Haarborstel (alleen in 1e foto) - HEMA

 
 

 
 
Oversized gebreide zwarte trui H&M // Gebreid beige hemdje H&M // Blauw hoedje - H&M // stippen schoenen H&M
 
Hebben jullie al wat schoolspulletjes gekocht?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 
 


9 comments:

  1. Wat een leuke schrijfblokjes! Ik moet ook maar eens op pad gaan, haha!

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht!

    ReplyDelete
  3. Toffe dingen heb je gekocht!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  4. leuke schoolspullen, ik krijg er altijd stiekem zin in om dit te kopen haha
    ik moet die van mij ook maar eens gaan halen, maar eerst maar eens mijn vakkenpakket doorkrijgen ^^

    bedankt voor de lieve comment op mijn blog!
    ik vind jouw blog ook echt heel leuk en ik volg je nu ook ^^

    xx ish
    www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Leuke spulletjes heb je gekocht! En dat hoedje staat je zo leuk :).

    ReplyDelete
  6. Altijd leuk om schoolspulletjes te kopen, vind ik :)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke dingen allemaal al! Schoolspullen kopen vind ik het leukste aan school haha

    ReplyDelete
  8. Leuk hoedje! En die schoenen zijn echt supercute :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!