17 August 2013

Outfit: Fryslân




Top H&M // Short Vintage // Shoes H&M // Hair cuf Primark // Armband Ebay

Ik ben terug van twee superleuke weken, waarvan eentje in Friesland. Binnenkort een nieuwe 'Last Few Weeks' met mijn avonturen in Friesland, Amsterdam en op tienertoer. Maar nu alvast een outfit. In Friesland gingen we bij een wedstrijd met Skûtsjes kijken, dat zijn zeilbootjes. Dit droeg ik. de outfit opzich is niet erg opvallend, daarom combineer ik hem met mijn stippenschoenen en een armband met puntige studs.

Liefs,

Charlotte

10 comments:

  1. Leuke outfit! Ik vind dat altijd wel wat hebben die broekzakken er onderuit:)
    Neem ook eens een kijkje bij mij hihi!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Super leuke outfit. De top van H&M heb ik ook, hij zit echt super fijn!
    PS: ik volg je via bloglovin'

    ReplyDelete
  3. Heel leuk. Schattige schoentjes heb je aan!

    xxx

    ReplyDelete
  4. Leuke outfittt! Leuke schoentjess (:

    ReplyDelete
  5. wat een grappige schoenen zeg, leuk!

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit en die schoentjes zijn erg leuk erbij. (:

    ReplyDelete
  7. moooie outfit! ik vind de kleuren heel mooi

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!