31 August 2013

Shoplog: H&M + Primark + Zara

Dus... ik heb een klein beetje geshopt op Tienertoer. Het meeste komt de Primark en de rest uit de Sale dus ik heb wel erg voordelig geshopt. Dat maakt het wel een beetje goed toch? Sommige prijzen weet ik niet meer helemaal zeker maar dat heb ik er dan bijgezet. Alle Primark spulletjes kocht ik bij de Primark Zaandam. Kijk je mee naar wat ik allemaal kocht?
 
Jurkje H&M - €9,-
 
Deze prijs weet ik niet zekre! Ik vind de kleur supermooi en het is ook leuk dat het een ander stofje is dan de meeste jurkjes.
 
Blouse Zara €12,-
 
Deze prijs weet ik niet zeker! Deze blouse kocht ik in de Zara sale. iemand vroeg al waar ik hem had gekocht; bij de Zara dus! Dus kleurtje vind ik echt prachtig bij elkaar!

Shirt Zara - €3,-
 
Voor €3,- kon ik dit toch niet laten liggen? Het is een oversized, geel met wit gestreept shirt. Ik ben gek op geel en streepjes, dus dit kwam goed uit:) Ik vind de omgeslagen mouwtjes ook erg leuk.

Shirt Primark - €6,-
 
Katten en stippen, de perfecte combi toch? Ik zocht naar een beetje oversized shirt met een hoge hals en leuke print, dus was super! Zeker voor die prijs.

Trui Primark - €12,-
 
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een enorme Disney fan ben. Deze trui met een beetje 'vintage' Mickey en Minie kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik heb hem in twee maatjes groter genomen dan ik eigenlijk nodig had omdat ik het leuk vind als truien een beetje baggy zijn.

Shirt Primark - €3,-
 
Dit spreekt voor zich toch? Ik heb eigenlijk spijt dat ik er niet nog eentje heb meegenomen, voor als deze te klein wordt / lelijk wordt. Dit shirt is echt superleuk, zeker voor die prijs. Deze heb ik ook in een paar maten groter genomen omdat ik wilde dat hij wijd zou vallen.
 
Ketting Primark - €6,-
 
Ik was al een tijdje op zoek naar de perfecte statement ketting maar die zijn al snel €15 over. Deze was maar €6! Hij ziet er erg luxe en zwaar uit maar het is gewoon superlicht en niet zulke goede kwaliteit. Toch ben ik erg blij mee!
 
Tandenborstels Primark- €1,50
 
Deze prijs weet ik niet zeker! Beetje rare aankoop misschien maar ik vond ze gewoon leuk, hahaa:) Het waren er vijf maar eentje is al in gebruik.
 
Toilettas Primark - €3,-
 
Deze prijs weet ik niet zeker! Ik zocht al een tijdje een hele grote toilettas, want die van mij zijn altijd te klein. Hier past echt alles in! Tandenborstel, haarborstel, make-up, elastiekjes. Echt superhandig.
 
Het valt me nu op dat alle kleding de ik kocht oversized is... hahaa:) Maar dat vind ik ook gewoon erg leuk. Wat is jullie favoriete item?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

15 comments:

  1. Zitten leuke aankopen tussen! :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
  2. de mickey en minnie mouse trui is super leuk.!

    ReplyDelete
  3. Heel leuke aankopen! ik wil ook graag nog een statement ketting, maar ik heb geen idee waar ik een goede kan kopen, maar de Primark is inderdaad een goed alternatief! Maar dan moet ik er eerst zien te komen.. haha! liefs.

    ReplyDelete
  4. Cool! We hebben dezelfde ketting hahahaha! I like your style ;)! Leuke aankopen <3!

    xxx Katy ^^!

    ReplyDelete
  5. Whaaah het shirt met de katten en stippen wil ik ook haha

    ReplyDelete
  6. aah dat was ik van die blouse! haha. ik vind hem heel mooi, ik ga eens kijken of hij er nog is :)

    ReplyDelete
  7. Dat bloggers shirtje is echt gaaf!

    ReplyDelete
  8. Het eerste jurkje vind ik erg mooi, hele mooie stof en mooie kleur!
    En het fashionblogger shirt is ook zo leuk, en als 'ie niet mooi meer wordt zou ik m gewoon als pyjamashirt gebruiken? :)

    ReplyDelete
  9. De ketting is erg mooi!

    http://www.lifeofroshelle.nl/

    ReplyDelete
  10. Ik vind dat katten T-shirt en dat shirtje met de tekst van Fashionblogger allebei heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  11. die van de primark zijn zooooo leuk omg

    ReplyDelete
  12. Wat leuk, dat shirtje met die katjes. xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!