7 September 2013

Webshop: Marington + Kortingscode


www.Marington.nl  is een geweldige lifestyle webshop met veel chique merken zoals KEK Amsterdam, House in Style, Pride and Soul en Eagle products. Er worden echt allemaal super mooie en luxe producten verkocht. Tassen, beddengoed, plaids, meubels, glazen, muurstickers en ga zo maar door. En ook leuk: onderaan dit artikel heb ik een kortingscode voor jullie!


Vooral dat laatste, de muurstickers, vind ik echt geweldig. Ze zijn zo leuk! Allemaal soorten dieren, maar ook een muurstickers in de vorm van meubels waardoor het echt lijkt alsof je een tafeltje, lamp of stoel in je kamer hebt staan. Als je toevallig bezig met bent met een mae-over van je kamer zou ik hier echt even een kijkje nemen.
 
De tassen die ze hebben zijn ook een persoonlijke favoriet. Supermooie, leren aktetassen, schoudertassen, laptoptassen en weekendtassen in verschillende kleurtjes. De aktetassen vind ik het mooist, ze zijn allemaal heel minimalistisch, erg simpel met niet te veel poespas. Dat is precies wat ik mooi vind aan een goede tas. Ze passen bij iedere outfit!
 
 
Het zijn geen zachte prijsjes. Maar dat is dan ook het enige minpuntje aan deze shop. Dus ben jij op zoek naar iets nieuws voor in je kamer of hou je gewoon van mooie lifestyle producten en goede kwaliteit? Dit is de shop waar je moet zijn!
 
En ik heb een verrassing voor jullie: een kortingscode voor deze shop! Met deze code krijg je t/m 15 september 10% korting op alles dat je koopt. Dit is de code: tH6Cb2S7Gt
 
Wat vinden jullie van deze shop? En laat het me weten als je de code misschien gaat gebruiken:)
 
Liefs,
 
Charlotte

2 comments:

  1. Wat leuk zeg! Echt prachtige spulletjes, maar inderdaad een beetje aan de duren kant voor mij :)
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een leuke spullen bij deze shop!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!