17 September 2013

My Drawings #11

Friesland Meisje in het gras
 
Een aantal tekeningen die ik nog niet had laten zien, het is een beetje van alles wat. De twee tekeningen in Duitsland waren schoolopdrachten. terwijl ik heel intensief het glas in lood raam aan het tekenen was is mijn tas naast me weggejat. in een kerk. Typisch iets voor mij. Maar hoe dan ook: hier zijn mijn tekeningen.



Keulen, Duitsland Glas in lood
 
 Trier, Duitsland Fontein op het plein
Prinses

fashionblogger
 
Welke tekeninging is jullie favoriet? en willen jullie meer tekeningen zien op mijn blog?
 
Liefs,
 
Charlotte

9 comments:

  1. Prachtig! Wat kun je toch mooi tekenen :)

    ReplyDelete
  2. Ik vind de 3e tekening erg mooi!
    X

    ReplyDelete
  3. Leuk om te zien ^^! Mijn zusje tekent ook vaak en zij zit op het grafisch lyceum =]!

    Ps. ik heb je getagd ^^!

    xxx Katy ^^!

    ReplyDelete
  4. Hee! Ik doe dit maar even zo, want ik weet niet hoe het anders handig is. Ik heb je getagd voor de Liebster award! Ik zou het heel leuk vinden als je mijn vragen zou beantwoorden. Je kunt ze vinden op http://imjustthisawesome.wordpress.com/2013/09/19/liebster-award/. De bedoeling van de tag staat daar verder ook uitgelegd. Ik hoop dat je het leuk vindt!

    Groetjes,
    Rosalie

    ReplyDelete
  5. Mooie tekeningen! Mijn favoriet is de eerste, het meisje bij de boom. x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!