24 September 2013

Outfit: Pink India


 
 
 


Top Vintage // Jacket H&M // Jeans H&M // Boots Dr. Martens
Dit geweldige Indische shirtje kocht ik tweedehands, al een heel tijdje geleden. Ik ben er nog steeds ongelooflijk blij mee. Het is echt iets unieks, zoiets zal ik niet snel meer vinden denk ik. Omdat de top al erg 'druk' is combineer ik hem rustig met een gewone skinny jeans en natuurlijk mijn meest favoriete schoenen ooit: Dr. Martens.
 
Wat vinden jullie van mijn outfit?
 
Liefs,
 
Charlotte

10 comments:

  1. Leuke outfit! Vooral je blazer vind ik superleuk! liefs.

    ReplyDelete
  2. Waauw dat shirtje is supermooi! En ik ben jaloers op je mooie schoenen :) hihi.

    ReplyDelete
  3. Je zwarte docs zijn prachtig!
    xManon

    Ik heb momenteel een leuke give-away op mijn blog, doe je ook mee?

    ReplyDelete
  4. Mooie outfit!
    Leuke blog, ik volg je blog via Bloglovin :)
    x

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit heb je aan

    Liefs My

    ReplyDelete
  6. Wat een superleuk bloesje! Met de blazer is de outfit echt perfect :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!