9 October 2013

Bloggermeeting #1 Utrecht

V.L.N.R Lonneke, Veronique, ik en Kim

Ik heb mijn eerste bloggermeeting gehad! Ik heb hem zelf georganiseerd, samen met Lonneke van Fashion Skills For You. We spraken op station Utrecht af met Kim van The Fashionscript en Veronique van A Touch Of Fashion. Neem zeker een kijkje op hun blogs, het zijn superleuke meiden met al net zulke leuke blogs.




Ik faal in springen...

In Utrecht spraken we dus af op het station en vervolgens hebben we geluncht. Het lunchen duurde al erg lang want het was supergezellig! Het is gewoon erg fijn om eens met meiden te kletsen die ook bloggen. Mijn vriendinnen vinden mijn blog namelijk wel erg leuk maar als ik het heb over volgers, comments, fotocamera's en lay-outs, haken ze al snel af:) Maar deze meiden snappen alles waar ik heb over heb en het is gewoon fijn om tips en ervaringen met elkaar uit te wisselen.
 
Na de lunch zijn we nog Utrecht in gegaan. Daar heb ik nog een paar dingetjes gekocht, die zal ik binnenkort laten zien. Daarna hebben we nog foto's gemaakt bij een gracht, waar erg mooi licht was. Binnen de kortste keren was de tijd alweer voorbij gevlogen en zat ik weer in de trein naar huis. De meeting was echt supergezellig, bedankt voor de leuke dag meiden!
 
Liefs,
 
Charlotte

12 comments:

  1. Charming springfoto hahahah! Het was inderdaad superleuk! liefs!

    ReplyDelete
  2. Lijkt me echt zooo leeeuk zo'n meeting. Jullie hadden mij ook gevraagd, maar ik ben niet meegegaan. Ik wil ooit nog wel naar een meeting :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa! Volgende kee moet je oo k gewoon mee gaan!:)
      x

      Delete
  3. leuke foto's :) xxLiefs

    keyofelegance.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Leuk!!

    Ik volg je via Bloglovin. Misschien heb je tijd om naar mijn blog te kijken?
    en als je het leuk vind mij terug te volgen?

    xo

    http://myblogxoxo.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. Klinkt als een hele gezellige dag, volgens mij hebben jullie het erg leuk gehad!
    Leuke foto's ook, mooie actiefotos haha

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's, klinkt als een gezellige meeting! Utrecht is ook zo'n fijne stad, woon er sinds kort zelf :-) Heerlijk shoppen daar hè? ;-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  7. Klinkt gezellig. Leuke foto's, ik ben benieuwd naar je aankopen.

    ReplyDelete
  8. Super leuk, lijkt me ook super leuk om zo'n meeting te hebben!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!