19 October 2013

Inspiration: I'm Going To London!

 
Ik ga naar Londen! Ik heb er echt enorm veel zin in. Ik ga met mijn moeder. We vertrekken dinsdag met de boot en komen dus woensdagochtend aan. Zaterdagavond gaan we weer terug. Vier volle dagen in Londen dus! Ik ben er nog nooit geweest, maar heb er heel veel zin in. Hier zijn wat inspiratieplaatjes van WeHeartIt.

 
 
 

 
 

 
 
 
Zijn jullie als eens naar Londen geweest? En zo ja, weten jullie nog leuke winkels, restaurantjes, markten etc. waar we echt heen moeten?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

11 comments:

  1. Leuk! Veel plezier ik ga er met de kerst heen! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  2. wat leuk, heel veel plezier.!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk zeg. Ik ga toevallig maandagnacht heen, ik kan niet wachten. Ik wens je heel veel plezier! :)

    ReplyDelete
  4. Ik ben er nog nooit geweest maar heel veel plezier :)

    ReplyDelete
  5. Veel plezier! Ik ga er waarschijnlijk in de meivakantie heen. x

    ReplyDelete
  6. Ik ben er een paar weken terug ook geweest! Er zijn 3 verschillende primarken aan Oxford Street! Veel plezier x

    ReplyDelete
  7. Ik ben er ook al geweest & ben echt verliefd geworden op deze stad!

    ReplyDelete
  8. Tof Charlotte! Ik ben in de zomervakantie samen met mijn moeder naar Londen geweest. Ik vond het heel erg leuk, we hebben veel bezocht. Shoppen is daar kei leuk, helaas had ik daar bijna geen tijd voor. Heel veel plezier daar x

    ReplyDelete
  9. Heel leuk dat je naar londen gaat! Ik ben in Januari geweest, en ik ga in December weer. Ik vind de forever 21 en de primark erg leuk. Je blog is echt leuk, ik volg je nu! :)

    ReplyDelete
  10. Londen is zoooo geweldig! In de zomer ben ik er alleen heen geweest voor summer school, maar na school was ik altijd in de stad te vinden :) Brick Lane is super om te doorheen te lopen, als je daar een american apparel ziet in een zijstraatje moet je daar ook even heengaan, er zitten geweldige winkels in dat straatje en hele leuke eettentjes als je iets verder doorloopt en op een pleintje uitkomt. Notting hill heeft hele mooie huizen en veel lekker gebak. Verder heb je natuurlijk de bekende plekken als tower bridge, oxford street en harrods, wat super is om te zien! Maar vaak is het toch het leukst om gewoon rond te struinen en zelf dingen en plaatsen te ontdekken. Dan kom je meestal op de leukste dingen!

    ReplyDelete
  11. Super leuk! Ik ben ook naar Londen geweest, het is daar echt een sprookje, zo mooi is het. Ik wil er graag weer een keer heen!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!