12 October 2013

Last Few Weeks 12-10-'13

Maïsdoolhof
 
Shoppen met Noor //  Shoppen met Pien
 

Mijn nieuwe laptop! // Fietsen naar school
 
Flipje // Nieuwe Dr. Martens
 
Logeren bij Noortje // Bloggermeeting
 
Op school met Cas, ik zit raar // Wauw, op school met Romy






 
Last few weeks, de laatste die ik heb gedaan was in de zomervakantie en het is nu alweer bijna herfstvakantie! De tijd vliegt echt dit schooljaar. ik zit nu in 4 VWO, dus dat is hard werken. Ook heb ik dit jaar een hele nieuwe klas, maar wel een leuke. Ik ga echt heel lekker dit jaar, haal goede cijfers en weet mijn huiswerk goed te combineren met bloggen en dingen doen met vriendinnen. De eerste weken was dat even wennen maar je moet denk ik gewoon even je ritme vinden.
 
Even de foto's hierboven: ik ben naar een maïsdoolhof geweest et mijn moeder en broertje. Ik had er niet veel van verwacht maar het was echt supergrappig. Extra leuk als je totaal geen gevoel voor richting hebt, zoals ik:) Verder organiseerde ik met Pien, Eline en Pim een volgende tennistos. Eline heeft ook net een blog. Pien en ik gingen shoppen want we moesten allemaal gekke prijsjes hebben, zoals opplak snorren en neptatoeages. De tos was echt heel erg leuk.
 
Ik heb ook iets heel leuks waar ik nu bij zit: een soort jongerenteam van de gemeente. je kon je opgeven voor het 'Social Lab' zoals het heet. Het houd in dat je in groepjes een nieuw plan voor de gemeente gaat bedenken en uitwerken. Ik heb nu alleen nog maar de eerste kennismaking gehad maar dat was al erg leuk. Ik weet dat dit voor sommige mensen erg aai klinkt maar ik hou wel van mijn mening laten horen en debatteren:) Ook ben ik nog met Noor gaan shoppen en logeren. Ook kocht ik mijn eigen laptop! ik ben er echt heel erg blij mee! Het is een Ultrabook van Samsung, met Windows 8! Als jullie hier een post over willen zien, let me know. Ook kocht ik via Marktplaats tweedehands blauwe Dr. Martens. Daar komt nog een post over online.
 
Ik had ook mijn eerste bloggermeeting! Het was echt enorm gezellig en ik heb er heel veel aan gehad omdat we tips en ideeën hebben uitgewisseld. Afgelopen weekend had ik een filmavondje bij Noor met nog meer vriendinnen. Dat was echt heel erg gezellig. Ik bleef daarna ook nog bij Noor slapen en de volgende dag hebben we een filmpje voor mijn blog opgenomen. De andere foto's zijn allemaal snapchats, want daar ben ik een beetje aan verlsaafd geraakt. Noor heeft die velcht bij Cas gemaakt en de foto. Ik zit eigenlijk nooit plat om een stoel, hahaa:)
 
Als laatste waren mijn opa en oma 50 jaar getrouwd. We gingen vliegeren op het strand met echt enorme vlieger. Ik moest bij e grootste vlieger echt gaan zitten of iemand moest me vasthouden, want anders werd ik meegetrokken, hahaa:) Daarna gingen we met zijn allen eten bij de strandtent. Er werden ook foto's gemaakt door een fotograaf, dus dat was ook erg leuk. we moesten allemaal streepjes aan, dus denk niet dat dat toeval was:) Hieronder een paar van zijn foto's:
 
Met opa:)

Mama, opa, Fons en ik.
 
Met Fonsie
 
Meegetrokken door de vlieger:)
 

Met al mijn neefjes, ja ik heb alleen maar neefjes, en opa en oma:)
 
De hele familie!
 

 JUMP!!
 
Dat was een erg lang verslag, maar dat komt omdat ik al erg lang niet meer over mijn eigen leven heb geschreven.
 
Liefs,
 
Charlotte

7 comments:

  1. Gaaf op ene trekker! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  2. Heel erg leuk hoor, zo'n lang verslag! Heel leuke foto's! xxxx

    ReplyDelete
  3. Wat een superleuke foto's! Mooie laptop heb je!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's en leuk om te lezen! xx

    ReplyDelete
  5. Die doc's zijn echt zó fabulous! Dat is gewoon de perfecte kleur. Hoeveel heb je ervoor neergeteld? Ik weet wel zeker dat ze het helemaal waard waren! :) Oh, en bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Chanel is inderdaad echt hemels, ik ben zo'n fan van hun producten dat ik niets anders meer wil -wat natuurlijk schadelijk is voor mijn portemonnee, helaas... xoxo!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!