12 October 2013

Outfit: Little Collar Big Coat

 
 
 





// Jas H&M // Jurkje Primark // Trui Armani Jeans // Maillot H&M // Boots Dr. Martens // Ring Vintage // Punt armband EBay // Parelarmband Action //
 
Een keertje een outfitpost op een andere plek dan mijn tuin! Yeeh! Nouja, nog steeds een schutting en groen op e achtergrond maar in mijn buurt vind je nou eenmaal niet veel anders. Dit jurkje heeft allemaal hele kleine eendjes erop, echt superlief. Oranje is echt mijn lievelingskleur voor de herfst. Op deze foto's lijkt mijn trui een beetje roze, maar hij is in het echt een beetje licht oranje. Ik hou ook heel erg van kraagjes, en dan vooral om ze boven een trui uit te laten komen.
 
Ik heb twee vraagjes: willen jullie de vraag in mijn Sidebar invullen? En willen jullie graag een herfsttrends tekening zien, zoals ik in deze post over de zomertrends heb gedaan?
 
Liefs,
 
Charlotte
 

 


8 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!