31 October 2013

Outfit: The Londen Girl



 
 
// Trui H&M // Rokje Primark // Panty Hema // Sokken H&M // Boots Dr. Martens // HP Ketting Ebay // Jas H&M // Tasje Primark //

Ik ben in de herfstvakantie naar Londen geweest, wat natuurlijk geweldig was! Een uitgebreid verslag komt nog online, maar dit is de outfit die ik droeg naar de Lion King musical. De foto's zijn genomen in het Hyde Park. Ik ben echt verliefd op dit rokje dat ik in Londen kocht, het is van fluweel en valt heel mooi. Er komt ook nog een shoplog van Londen!
 
Liefs,
 
Charlotte

12 comments:

  1. Super leuke outfit! Ik hou van de overknees <3

    ReplyDelete
  2. Ooooeh, Charlotte, echt een heel gave outfit!!! Tof dat je dat durft te dragen! Liefs!

    ReplyDelete
  3. Waaauw wat een mooie outfit! dr martens staan je echt heel leuk! ik wil die ook, hihi :)

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie outfit, dat rokje is inderdaad erg leuk en je jas staat erg mooi bij je outfit!
    Ben benieuwd naar je verslagje van Londen, het is zo'n ontzettend leuke stad :)

    ReplyDelete
  5. leuke outfit!

    x
    daphneroos.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Superoutfit! Past ook echt in het plaatje van Londen (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!