1 October 2013

Short Update + Healty Lunch

 
Een tijdje terug lunchte ik dit, en het was echt ongelofelijk lekker. en nog gezond ook! Dus ik dacht ik maak een snelle post hierover. Eten jullie vaak gezonde lunches? Hieronder het receptje en nog even een korte update van mijn leven. Binnenkort komt er wel weer een 'Last Few Weeks' post online.
 
De smoothie is sinaasappelsap met banaan, aardbei en frambozen en in de bak zit Kellogs cornflakes met melk en aardbeien. De aardbeien en frambozen kwamen uit mijn vaders moestuin, dus extra lekker vers natuurlijk!
 
Dan nog een korte update: Ik zit drie keer per week tot half vijf op school en moet dan nog huiswerk maken. Dus heb het nogal druk. Gelukkig vind ik altijd wel een gaatje om te bloggen en andere leuke dingen te doen want ik vind dat ik dat ook echt moet blijven doen. Afgelopen zondag ben ik naar ene bloggermeeting geweest en het was echt heel erg gezellig. Daarover meer in mijn volgende post. Verder is mijn tennis nu afgelopen en zit ik erover na te denken om te gaan volleyballen deze winter. Maar dat is ook weer een enorme hap uit je vrije tijd, twee keer per week anderhalf uur volleybaltraining én nog een wedstrijd op zaterdag. Zal ik het doen of niet? Het lijkt me wel erg leuk.
 
Oh en bij mij zal je niet van die I Love Herfst posts voorbij zien komen want I Don't Love Herfst. Van mij mag het het heel jaar door zomer zijn. Alleen de herfstmode is leuk hahaa:)
 
Liefs,
 
Charlotte

11 comments:

  1. Jummie! Dat ziet er lekker uit. x

    ReplyDelete
  2. Hmm, lekker! Ja, tuurlijk moet je gaan volleyballen! :) Volgens mij is dat een heel leuke sport! xxx

    ReplyDelete
  3. Mmm! Ik zit nu ook aan een smoothie!

    www.lifeofroshelle.nl

    ReplyDelete
  4. oeh dat is lekker en gezond inderdaad!
    Alhoewel er wel altijd nog veel troep aan cornflakes zit toegevoegd vind ik persoonlijk.
    Liefs Lonneke

    ReplyDelete
  5. jummy I want :) X Anne

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  6. Lekker fris, vooral die smoothie!

    ReplyDelete
  7. Mmm, het ziet er lekker uit!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!