12 November 2013

My New Laptop!

 
Ik heb een nieuwe laptop! Eigenlijk heb ik hem al een tijdje maar ik schrijf er nu pas over. Ik kocht deze "ATIV Ultrabook 9 Lite" van Samsung. De laptop is 13,3 Inch, supersnel en heeft Windows 8. Ik wilde per sé een witte laptop maar omdat er maar weinig mensen zijn die dat willen moest ik een tijdje wachten voordat ik hem ergens kon bestellen.

 
Hier zijn een paar foto's:




Ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is heen erg dun en licht, dus makkelijk mee te nemen, het ontwerp is prachtig en alles start heel snel op. Windows 8 was even wennen maar nu ik eraan gewend ben vind ik het heel handig! Ook kan ik nu gewoon in de Samsung Store 'apps' kopen voor op mijn laptop, wat natuurlijk ook heel leuk is.
 
Hiervoor had ik de oude laptop van mijn moeder waarvan het scherm los was gekomen van de onderkant. Mijn laptop zat dus met tape en ijzeren klemmen aan elkaar vast waardoor ik hem niet kon dichtdoen, laat staan ergens mee naartoe nemen.
 
Ik ben dus superhappy met mijn laptop! Nu kan ik lekker op de bank of op mijn bed gaan zitten met mijn laptop in plaats van steeds aan mijn bureau!
 
Liefs,
 
Charlotte

11 comments:

  1. Leuk! Ziet er goed uit :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  2. Wauw hij ziet er prachtig mooi uit en fijn dat 'ie lekker snel en vooral licht is! Stel dat mijn laptop het opeens begeeft ga ik daar vooral goed op letten, dat 'ie licht en compact is en dus makkelijk mee te nemen :)

    ReplyDelete
  3. Charlotte, you're beautiful and I love your blog!! I'm a new follower- if you're interested you may follow me as well, in the meantime I look forward to reading more!

    aclassystateofgrace.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wauw! Heel erg mooi hij lijkt mij erg fijn, als ik nog eens een nieuwe laptop nodig heb ga ik zeker voor deze kijken xx

    ReplyDelete
  5. Wauw wat een mooie laptop! Ik ge zelf volgend weekend ook kijke voor eentje, maar ben er nog niet aanuit wat ik zou willen... Moeilijke keuzes ! x Jana

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!