19 November 2013

My Wishlist

Het is bijna Sinterklaas en daarna kerst en daarna ben ik ook nog jarig (2 januari). Dus vond ik dat ik wel een verlanglijstje mocht maken...
 


 
Metalic nagellak
Collar chain
One piece
Afstandbediening camera
Gitaar
ELLE abbonement
Polaroid camera
 
 
Rugzak voor school 
Bodybutter citroen
Laptoptas
Make-up kwasten
Goedkope mobiel met Whatsapp (Weet iemand iets?)
Harry Potter boeken in het Engels
 

 
Horloge
Geurkaarsen
Polaroid camera
Domeinnaam
Make-up kwasten 
Kledingrek

 
 
Alle foto's komen van Tumblr. Volgen jullie me al op Tumblr?
Ik weet dat het een beetje veel is maar ik vind het gewoon heel leuk om lijstjes te maken:)
Wat vragen jullie voor Sinterklaas en/of kerst?
 
Liefs,
 
Charlotte

9 comments:

  1. ik wil nog graag bronzing pearls van oriflame en een lip scrub van the body shop xx

    ReplyDelete
  2. leuke tumblr, ik volg je nu ook!

    ReplyDelete
  3. Hoe heet je op Tumblr?
    Wat een geweldige wishlist! Een polaroid camera staat bij mij ook hoog op mijn verlanglijstje.

    xoxo - Rebecca

    ReplyDelete
  4. Wat een stoere nagels! Echt feestelijk.

    ReplyDelete
  5. Die metallic nagellak ziet er prachtig uit!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!