8 November 2013

Shoplog: Londen!


 
Ik ben dus naar Londen geweest, hier kan je mijn hele verslag lezen. Ik heb natuurlijk ook geshopt! Dit is wat ik allemaal heb gekocht. Het meeste is van de Primark en ik weet dat we die ook in Nederland hebben maar in Londen is de Primark echt helemaal geweldig. Het assortiment verschilt namelijk per winkel en per land en in Londen wonen nou eenmaal net wat meer modieuze mensen dus daar verkopen ze iets apartere dingen. Ik kies altijd de appartere dingen uit in de Primark, gewoon basic goede truien en broeken koop ik wel bij andere winkels die van wat betere kwaliteit zijn. Kijk je mee naar wat ik allemaal heb geshopt?

 

Roze pluis trui - Primark
Deze trui vind ik helemaal super. Hij is heerlijk zacht en roze is natuurlijk altijd goed:) Ik heb deze trui een paar maten te groot gekocht omdat ik het leuker vind als truien een beetje wijd vallen.
 

Rokje van fluweel - Primark
Ik ben echt helemaal fan van de fluweel trend, het liefst zou ik nog veel meer hebben gekocht, want ze hadden best veel. Maar ik heb me ingehouden en alleen dit schattige rokje gekocht. Het is bordeaux rood en een soort skater skirt model.

 
Over-knee sokken - Primark
Ik heb al een paar zwarte over knee sokken, die ik echt heel vaak draag, dus ik dacht dat donkerblauw ook wel handig zou zijn. En deze zijn ook lekker dik en wat warmer dan de zwarte die ik heb, dus geschikt voor de herfst en winter.

 
Sokken met franjes - Primark
Ik wilde al een tijdje sokken met een randje aan de bovenkant maar in Nederland kosten ze allemaal iets van €6 per stuk. Hier waren ze 1,50 Pond dus nam ik er gelijk drie paar van mee. Er staan er maar twee op de foto, de andere kon ik even niet vinden maar dat was een witte met wit randje. Verder kocht ik dus lichtroze met een crèmekleurig  randje en donkergroen met een zwart randje.
 

Plateaugympen - Primark
Ik wilde ook al erg lang gympen met plateauzool en ik vond ze bij de Primark voor maar 8 Pond! Dus die moest ik gewoon hebben, hahaa:)
 
 
Midiringen - Topshop
Bij de Topshop kocht ik drie superschattige ringetjes. Voor de foto kon ik er maar eentje vinden, maar het zijn er drie: goud, zilver en roségoud. Het zijn ringen die je om het bovenste deel van je vinger draagt. Ik heb alleen per ongeluk maat 'Medium' meegenomen terwijl ik maat 'Smal' nodig heb. Dus nu zitten ze een beetje laag op mijn vinger. Toch vind ik het nog steeds superleuk staan!

Zo draag ik mijn ringetjes.

 
BabyLips - Maybeline
Palette - MUA
Nagellak - Barry M
Deze drie make-up producten kocht ik bij Boots. Ik denk dat ik hier nog wel een review over ga schrijven als jullie dat leuk lijkt.
 
Ik ben heel blij met al mijn aankopen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen!

Liefs,

Charlotte

13 comments:

  1. Leuke aankoopjes! Baby lips wil ik oookk <3

    ReplyDelete
  2. Wauw! Superleuke aankopen! Je rokje vind ik echt geweldig, ik vind je outfit hiermee ook eccht super! En die ringen zijn ook geweldig en die baby lips ook, eigenlijk gewoon alles ;-) xx

    ReplyDelete
  3. Oooh, wat een leuke aankopen! Die ring vind ik echt geweldig! :)
    xxx Nausikaä

    ReplyDelete
  4. Ahh wat een leuke aankopen! Hopelijk hebben ze die schoenen straks in eindhoven ook hihi, zo'n paar zoek ik ook al heel lang! :)

    ReplyDelete
  5. love everything!
    would you like to follow each other?
    just let me know
    xx
    Marlena

    ReplyDelete
  6. Leuke aankoopjes! Shoppen in London is echt heerlijk.

    ReplyDelete
  7. Hele leuke aankopen! Dat lakje heb ik ook, die is erg mooi. Daarnaast vind ik het palette echt prachtig. x

    ReplyDelete
  8. Die trui en die sokjes vind ik super leuk :D

    ReplyDelete
  9. Ik vind alles wel heel erg leuk! Die skater skirt is mijn favoriet.

    ReplyDelete
  10. Die plateaugympen zijn gaaf, leuk! En die roze trui is ook tof, hou zelf echt niet van de kleur maar de trui zelf is wel erg leuk haha!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!