30 November 2013

Shoplog November - Dr. Martens, Zara, Flying Tiger

 
Voordat ik naar Londen ging had ik al wat geshopt en dat laat ik nu aan jullie zien. Het is dus al weer een tijdje geleden dat ik deze spulletjes kocht maar ik denk dat het nog steeds wel leuk is om te zien.

 
 

Het zijn geen nieuwe Dr. Martnes, ik heb ze voor €25,- via marktplaats gekocht! Ze zijn echt helemaal geweldig: ze lopen superlekker, zijn warm voor de winter, ze passen bij heel veel outfits en, het meest belangrijke, ze zijn blauw! Mensen die Dr. Martens willen kopen: ik raad echt aan om ze tweedehands te kopen. dan zijn ze namelijk niet meer zo stug en lopen ze gelijk lekker! Dit is al mijn tweede paar maar ik denk dat je er nooit genoeg van kan hebben:)
 

 
De trui met rozen is van de Zara en die heb ik gekocht tijdens mijn bloggermeeting in Utrecht. Ik vind deze trui super want hij is anders dan de meeste truien die ik heb en hij is lekker warm. Deze trui draag ik vaak met gewoon een spijkerbroek en dan mijn blauwe Dr. Martens eronder. Of ik draag hem op mijn grijze skaterskirt.
 

 
Tijdens de bloggermeeting kocht ik ook nog een superschattig notitieboekje, want daar kan je er nooit genoeg van hebben, en een grijze etui want ik had er nog eentje nodig.
 
Dat was alles wat ik heb gekocht, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
 
Liefs,
 
Charlotte

11 comments:

  1. Aw de dokter martens zijn echt tof! :)

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke koopjes! Het is inderdaad handig om je schoenen op marktplaats te kopen. Goed idee!

    ReplyDelete
  3. De docs zijn echt heel leuk, ik ga meteen even op marktplaats zoeken haha :)

    ReplyDelete
  4. Really cute sweater!!

    aclassystateofgrace.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wow je dr. martens zijn zo vet!

    ReplyDelete
  6. Leuke spulletjes!
    Die trui vind ik super (:

    Liefs, Liese

    ReplyDelete
  7. Super leuke dingen heb je gekocht, en die Doc Martens, gaaaaaaf!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!