24 December 2013

How To Wear... Christmas Edition!


 
 In deze post wat last minute ideeën voor een leuke kerst outfit. Voor een feestje of gewoon een dagje bij familie, ik heb geprobeerd voor iedere gelegenheid een leuke look samen te stellen met deze acht items:

 
Blouse Primark // Jurkje Danity // Rokje Primark // Jurkje Markt

 
 Trui Ralph Lauren // Jurkje ?? // Rokje Equivoque // Fluwelen legging Wibra
 
 
Dan nu de outfits die ik heb gemaakt met deze kledingstukken! Ik heb de foto's buiten gemaakt terwijl er erg harde wind stond dus sorry als de kledingstukken soms wat wapperen. En het is natuurlijk de bedoeling dat je nog een panty of maillot onder deze korte jurkjes en rokjes draagt want anders overleef je het niet met dit weer;)
 
 
Outfit 1: Jurkje Danity, vestje ?, hakken Van Haren, ketting Primark. Dit is echt voor een chique feestje, wat ik helaas niet echt heb dit jaar.
 
Outfit 2: Shirtje New Yorker, jasje H&M, Rokje, Equivoque, boots Dr. Martens, ketting vintage. Deze outfit is leuk voor een feestje of gewoon voor met familie of vrienden.


 
Outfit 3: Blouse Primark, legging Wibra, schoenen Primark, strikje De Feestwinkel. Dit is echt een beetje een stoere en grappige outfit, erg kerstig doordat de legging van fluweel is en het strikje maakt het een beetje grappig:)
 
Outfit 4: Jurkje ?, jasje H&M, hakken Van Haren, ketting Vintage. Weer een beetje een chique outfit. Maar de blazer maakt het iets stoerder. Het jurkje ziet er op deze foto een beetje plomp en te strak uit maar dat komt omdat deze paspop een maat M heeft en het jurkje een maatje kleiner is. Normaal valt het erg sierlijk en losjes.


 
Outfit 5: Trui Ralph Lauren, rokje Primark, boots Dr. Martens, ketting Vintage. Één van mijn favoriete outfits, dit rokje maakt alles kerst! Deze outfit vind ik erg leuk omdat de blauwe docs en de trui het een beetje minder chique maken en de parelketting en het rokje juist wel erg chique zijn. heet is dus een leuk contrast:)
 
Outfit 6: Shirtje New Yorker, rokje Primark, boots Dr. Martnes, ketting Vintage. Voor deze outfit geldt hetzelfde als voor nummer 5. Een leuk contrast tussen stoer en chique. Ik denk dat ik dit morgen ga aandoen en dan met zwarte kniekousen onder het rokje.


 
Outfit 7: Jurkje markt, vestje ?, ketting Vintage, kerstmuts ? Het werd te donker om nog buiten te fotograferen dus kreeg deze outfit een ereplekje: voor onze kerstboom. De schoenen staan er helaas niet op maar ik zou bij deze outfit gaan voor zwarte dr. Martens.
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst! Ik hoop dat jullie het doorbrengen met allemaal leuke en lieve mensen. Ikzelf ga morgen naar familie toe en op 2e kerstdag zijn we met zijn vijven gezellig thuis. Dan gaan we spelletjes spelen enzo:)
 
MERRY CHRISTMAS!
 
Charlotte

7 comments:

  1. Ik vind dat velvet rokje zo mooi!

    ReplyDelete
  2. Leuk en wat een mooi rokje van de Primark!

    ReplyDelete
  3. Outfit 5 is zo mooi! Oh wat wilde ik dat velvet rokje graag hebben mpfg.

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  4. Leuke outfits, ik vind die met het velvet rokje het leukste!

    ReplyDelete
  5. Leuke outfits! Dat rode rokje vind ik wel leuk!
    Want to follow each other?

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!