6 December 2013

Last few weeks 06-12-'13


 
Met Em, Noor en Soof
 
Ik heb al heel lang geen 'last few weeks' meer gedaan. Sinds ik terug ben uit Londen al niet meer! Dus hier is er eentje:)
 
Terug uit Londen moest ik gelijk weer aan het werk want de toetsweek begon. Nou, een toetsweek was het niet, het waren zeven dagen (van donderdag tot de vrijdag daarna) en tien toetsen. Echt heel veel werk dus. Gelukkig gingen eigenlijk alle toetsen goed! Ik heb heel hard geleerd en dat zie je ook wel terug in mijn cijfers, heb al heel lang niet meer zulke goede cijfers gehaald.
 
Huiswerk maken... heel fijn als mensen dan foto's van je gaan maken...
 
Na de toetsweek had ik weer tijd voor leuke dingen. Ieder weekend ging ik wat doen met vriendinnen, de ene keer met zijn allen The Voice kijken bij Noor, een andere keer met zijn alleen een filmavond bij Sophie. Afgelopen vrijdag zijn we met zijn zessen naar 'The Hungergames: Catching Fire' geweest. Het is echt een supergoede film! Als het jullie leuk lijkt om er een soort review gebeursel over te lezen, let me know. Daarna heb ik bij Noor gelogeerd en de volgende ochtend gingen we naar Amsterdam. We hadden ons een klein beetje verslapen *ahum*, een uur lang op snooze gedrukt*, maar gelukkig konden we met Noors ouders meerijden die ook naar Amsterdam gingen. We hebben nog even de laatste Sinterklaas cadeautjes gekocht voor woensdag. Woensdag vierden we namelijk Sinterklaas bij mij thuis. We deden het hele circus: surprise, cadeautje en gedicht. Wie ik had? dat zie je binnenkort in mijn grote Sinterklaas post:)

 
 Met Noor en Soof // Filmavondje! Met Em, Soof, Cas en Noor

 Tussenuur met Noor // Mislukte Room For Thought, alleen Emma kijkt...
 
 In de Urban Outfitters met Noor, we konden het niet laten:)
 
Gister, op 5 december vierden we Sinterklaas bij ons thuis met pakjes en dobbelen. Dat was echt superleuk en ik heb hele leuke spulletje gekregen. die ga ik binnenkort laten zien. Zaterdag vieren we Sinterklaas met surprises en gedichten met mijn opa, oma en tante erbij. Daar moet ik dus ook nog een surprise voor maken, maar die heb ik al bijna af.
Sinds kort zit ik ook op volleybal. Ik heb nu maandag en Woensdag volleybaltraining. Ik vind het echt heel erg leuk. In de zomer ga wel gewoon weer tennissen maar voor de winter vind ik volleybal leuker.

Ook zit ik nu bij een soort jeugdgroep van mijn gemeente, waarbij jongeren meepraten over oplossingen voor problemen onder jongeren. Het idee is dat je in groepjes gaat zitten en dat ieder groepje een probleem aanpakt. Ons probleem was dat er te weinig bijbaantjes zijn. Onze oplossing daarvoor is dat er een site komt waar alle beschikbare bijbaantjes in onze gemeente op komen te staan. Van vaste banen bij bijvoorbeeld de Albert Heijn tot eenmalig een hond uitlaten of een avondje oppassen. Over twee weken moeten we ons idee presenteren en dan gaat de gemeente kijken of ze dat ook echt gaan uitwerken. Ik weet dat dit voor veel mensen misschien heel saai klinkt, maar ik hou altijd wel van dit soort dingen met debatteren en presenteren. Ik vind dit dus heel leuk om te doen. En ook niet mis; je krijgt er nog iets van €50,- voor!
 
 Lieve Flip is een dierenvriend<3
 
Dat waren mijn laatste paar weken, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Er komt dus nog een post met mijn sinterklaascadeautjes en een post over Sinterklaas dobbelen en surprises.
Laat me even weten of je wil dat ik ene review schrijf over Catching Fire (de film)
 
Liefs,
 
Charlotte
 
PS: Ik zou het super vinden als je me volgt op GFC, ik wil heel graag aan de 200 volgers komen! Ik neem zeker ook een kijkje op jou blog:)

6 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!