27 December 2013

Shoplog Primark - December '13


 
Ik ben weer eens naar de Primark geweest! Dit keer ging ik met Noor naar de Primark in Almere. Ik heb me een beetje ingehouden, hahaa. Uiteindelijk kwam ik thuis met deze vier kledingstukken:


 
Dungaree Dress €3,-
 
Hier twijfelde ik erg over, vooral omdat Noor het helemaal niks vond, hahaa:) Maar ik wilde echt al een tijdje zoiets en deze was afgeprijsd van €17,- naar €3,- Tja, dan kan je het toch echt niet laten om hem mee te nemen. Ik denk dat dit heel leuk staat over een streepjesshirt of beetje dunne trui en dan met een maillot en mijn Dr. Martens. En in de zomer over een kort shirtje of hemdje met sandaaltjes.


 
Coltrui €8,-
 
Ik wilde al een tijdje een zwarte coltrui, omdat het er erg klassiek uitziet en natuurlijk ontzettend lekker warm is. Ik denk dat ik deze coltrui ga dragen met een skinny spijkerboek of high waisted shorts of skaterskirts. Hij is ook leuk onder het jurkje hierboven!




Muts €3,-

Ik had nog een muts nodig. Wij hebben er thuis wel een hoop maar die zijn allemaal nogal uitgelubbert omdat mijn vader en broertje die ook dragen, en zij hebben een iets groter hoofd dan ik;) Dus ik kocht deze muts en ik bewaar hem veilig op mijn kamer zodat ik de enige ben die hem draagt.


 
Legging €8,-
 
Oké, dit is mijn enige aankoop waar ik geen excuus voor heb. Het is niet warm, het is niet makkelijk te combineren, hij is niet extreem goedkoop en ik was er niet specifiek naar op zoek. Maar kijk nou eens even hoe leuk deze legging is! Die kan ik niet laten liggen toch? Ik draag deze legging met een oversized trui of onder een jurkje.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Ik wel in ieder geval:)
 
 
Liefs,
 
Charlotte

16 comments:

  1. Leuke aankoopjes! Ik ben benieuwd naar een outfit met de dungaree dress :)

    ReplyDelete
  2. Hele leuke dingetjes :D ik vind het dungareejurkje juist super leuk :D

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  3. Super leuke legging zeg!

    Liefs, Mariette

    ReplyDelete
  4. Oeh, die legging! ^^

    Liefs Romy

    ReplyDelete
  5. Wat een super leuke legging!! Heel gedurfd maar wel heel vet. Je hebt echt een mooie blog, ik volg je nu op GFC. x

    ReplyDelete
  6. Leuk artikel! En leuke legging! :)

    ReplyDelete
  7. de legging vind ik erg leuk, lekker vrolijk.! xx

    ReplyDelete
  8. Wow wees trots op jezelf dat je je zo kon inhouden! Ik koop bij primark altijd veeeeeeel meer dan gepland ...
    Leuke dingen!

    ReplyDelete
  9. Die legging is echt gaaf! Mooie foto's!:)

    ReplyDelete
  10. oh de primark staat al jaren op mijn verlanglijstje . maar het is minstens 4 uur rijden vanwaar ik woon . * deprimerend* maar je hebt echt leuke dingen gekocht

    ReplyDelete
  11. Je beanie is echt leuk! Ik wil ook naar de primark haha, leuke dingen heb je gekocht <3

    ReplyDelete
  12. Ah ik twijfelde over die legging toen ik er laatst was, maar die is wel supermooi! En de dungarees zijn juist heeel leuk!

    ReplyDelete
  13. I love the grey hat.

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Door die eerste foto dacht ik dat het een sjaal was en geen legging, dus als je 'm zat bent kan je m altijd als sjaal gebruiken haha! Die eerste foto is trouwens echt heel erg leuk!
    En beanies zijn altijd goed, als ze tenminste nog wel een mooie vorm hebben ja dus goed verstoppen :)

    ReplyDelete
  15. Die legging heb ik nu aan, het printje vind ik geweldig!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!