22 December 2013

Surprises!


 
Ja, het is bijna kerst. Toch wil ik nog even alle surprises laten zien die ik met Sinterklaas voorbij heb zien komen. Ik heb surprises gedaan met vriendinnen en met mijn familie. Ik had Emma en Emma had mij. Ik had mijn tante en mijn tante had mij ook! Heel toevallig en erg grappig:)
Hier foto's van een paar surprises:
 
 
Een pop, van Noor voor Soof // Een schoorsteen, van Cas voor Noor

 
Een uil, mijn surprise voor Emma // Knorretje! Mijn surprise voor mijn tante

 
Een papagaai van mijn moeder voor mijn broertje // Ieniemienie van mijn tante voor mij

 
Boeddha, van mijn oma voor mijn opa // Een hond, van mijn vader voor mijn moeder
 
 
Een pinata, van Emma voor mij!
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Morgen of overmorgen komt er een post over outfit idee├źn voor kerst online.
 
Liefs,
 
Charlotte

 

1 comment:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!