1 January 2014

Filmpje: De Grote Goede Voornemens Quiz

 
Ten eerste wens ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en vooral gezellig jaar! Ik heb echt en heel leuk jaar gehad, wat aan me voorbij is gevlogen. Nu is het alweer 1 januari 2014. Maar voor mij begint er morgen weer een nieuw jaar: mijn 16e jaar op deze planeet:) Morgen is namelijk mijn 16 verjaardag.

Ten tweede wil ik het over het nieuwe jaar hebben en daar horen natuurlijk goede voornemens bij! Deze week heb ik met Emma in Rotterdam gelogeerd, bij mijn opa en oma. We bedachten een leuke manier om onze goede voornemens te vertellen: met een quiz.

Even kort de uitleg, voor het geval het in het filmpje niet duidelijk is. We zeggen om en om steeds drie 'Goede Voornemens' waar één neppe bij zit. De ander moet raden welke dat is. Als je het goed raad krijg je een punt, als je het niet goed raad krijgt de ander een punt. Veel plezier met kijken!
 


 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Ook wil ik nog even zeggen dat ik op Girlscene stond in de rubriek 'Crea Bea's ontdekt' met mijn tekeningen. Je kan het artikel HIER lezen.
 
Liefs,
 
Charlotte

4 comments:

  1. Echt een leuke manier om je voornemens te vertellen! Heel leuk filmpje! :D Happy new yeaaaar! XOXO

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk filmpje!! Gelukkig nieuwjaar!! x

    ReplyDelete
  3. Leuk filmpje! En gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  4. Heel leuk filmpje! En nog een happy 2014! XXX

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!