24 January 2014

Filmpje: How To Take Over Rotterdam

Vandaag heb ik een filmpje! In de kerstvakantie was ik een twee dagen in Rotterdam met Emma. Op de tweede dag besloten we een filmpje te maken van wat we allemaal gingen doen. We gingen naar Lebkov om te lunchen en daarna naar de Primark en de River Island in het Alexandrium. Vervolgens gingen we met de trein naar Amsterdam Arena. Daar gingen we met Emma's ouders en haar zusje eten en naar de film 'Mandela: Long walk to freedom'. Bekijk hieronder het filmpje!



Wat vinden jullie van het filmpje?

Liefs,

Charlotte

Ps: Ik doe binnenkort een Q&A. Dus heb jee een vraag? Laat hem achter in een reactie op deze post, mijn Q&A post óf op mijn Ask.fm




2 comments:

  1. Wat een leuk filmpje! Zo te zien hebben jullie het hartstikke leuk gehad in Rotterdam! x

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldig filmpje haha, jullie zijn echt heerlijk spontane meiden :) Ben ook echt benieuwd wat jullie gekocht hebben in de primark!

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!