31 January 2014

Last Few Weeks 31-01-'14


Vandaag heb ik eindelijk weer eens een last few weeks voor jullie. En dus ook eindelijk weer een post! Sorry voor het lange wachten maar als jullie deze post lezen, begrijpen jullie vast wel dat ik het erg druk had! Dit verslag begint trouwens vanaf kerst, dus vandaar dat het een beetje lang is.


 
Op eerste kerstdag  ben ik naar al mijn familie geweest, van mijn vaders en moeders kant. 's Middags lunchen bij de één en 's avonds eten bij de ander. Dat was supergezellig! Op tweede kerstdag was ik gewoon thuis met mijn ouders en broertjes. We hebben spelletjes gespeeld en 's avonds ook heel lekker gegeten.
 
 
Kerst met oma // Amsterdam met papa
 
Na kerst heb ik nog veel meer leuke dingen gedaan. Ik ben een dagje met mijn vader naar Amsterdam naar een expositie geweest 'Art In Redlight'. De expositie was erg leuk, mijn uitgebreide verslag erover kan je hier lezen, op mijn website voor CKV. Daarna zijn we nog even Amsterdam ingegaan, waar het echt abnormaal druk was. Dus erg lang hebben we dat niet volgehouden. maar het was wel erg gezellig:)
 
Art in Redlight
 
Ik ben ook nog twee dagen naar Rotterdam geweest met Emma. Op de eerste dag gingen we shoppen in de koopgoot. daarna gingen we naar mijn opa en oma, die in Rotterdam wonen, om daar te logeren. We hebben toen een filmpje opgenomen over onze goede voornemens, klik hier om het te bekijken. O de tweede dag hebben we vlakbij het stationgeluncht in Lebkov (echt een aanrader!) en zijn we naar de Primark gegaan. De Primark was superdruk dus we zijn niet heel lang binnen geweest. maar ik heb nog wel wat leuke spulletjes gekocht. 's avonds zijn we met Emma's ouders en zusje in Amsterdam gaan eten en naar de bioscoop geweest. We gingen naar 'Mandela: a long walk te freedom'. Echt een prachtige film! Volgens mij zat na een tijdje de hele bioscoopzaal te janken, inclusief ik. Van die tweede dag hebben we ook een filmpje gemaakt, klik hier om het te bekijken.
 
Rotterdam met Ems en oma
 
 Met oud & nieuw waren we bij buren, wat ook gezellig was. En toen was het plots mijn verjaardag! 16 alweer, op 2 januari. Noor, Cas en Emma bleven logeren van 1 op 2 januari, wat echt supergezellig was! Op mijn verjaardag zelf kwamen mijn opa, oma, mijn andere oma, mijn oom en mijn neefje. We hebben appeltaart en tompouces gegeten en ik heb erg leuke cadeautjes gekregen. Hieronder een paar vreemde foto's...
 
 Met Noor en Flipje
 
Katten op mijn shirt en in mijn hand:) // raarheid met Emma // Met Cas, Noor en Ems
 
 En toen had ik 3 januari gelijk weer iets leuks: mijn tweede bloggermeeting! Ik ontmoette dit keer Tessa en Jill. Het was echt heel erg leuk! Ik heb er natuurlijk een heel artikel over geschreven, met outfitfoto's gemaakt door Jill. Klik hier om het te lezen.
 
Bloggermeeting met Jill en Tessa
 
Raar doen met Tessa in de trein terug naar huis // Filmpje kijken met Pien en Juul
 
Na de bloggermeeting had ik nog maar een paar dagen vakantie, waarin ik o.a. met Pien en Juul een film ging kijken, en toen begon school alweer:( En nee, niet rustig beginnen hoor. Een weekje les en dan gelijk, BAM. TOETSWEEK. Niet echt mijn favoriete deel van het schooljaar. Onze school is zo aardig om ons er niet één, zoals de meeste scholen hebben, maar vier per jaar te geven. Die toetsweek was niet eens een week. Hij duurde 8 volle dagen met 13 toetsen! Ik heb heel hard geleerd en gelukkig zie ik dat nu wel terug in mijn cijfers. Een 8,8 voor maatschappijleer, een 6,9 voor wiskunde, een 8,6 voor Filosofie, een 8 voor tekenen, 7,5 voor Frans, 7,1 voor Nederlands en een 8,8 voor Engels mondeling.
 
 
 B'day! Met Noor, Cas, Emma, Soof, Lies, Tess, Birgit, Tessa, Kiki, Juul, Pien en Charlotte
 
En toen vierde ik mijn 'feestje', mijn 'Sweet Sixteen' met al mijn vriendinnen! Ik vierde het afgelopen zondag avond. Ik had tapas gemaakt, dus allemaal kleine en lekkere hapjes. Het was echt heel erg gezellig en ik ben heel erg verwend met al hun leuke cadeautjes! Pien, Juul en Charlotte hadden bijvoorbeeld een hele tas gemaakt met allemaal foto's en confetti erin, echt heel lief. Hieronder een paar foto's:)
 
 Groepsfotooo
 
 V.l.n.r. Emma, Cas, Noor, Kiki, moi & Sophie
 
Met Tessa
Al met al een paar hele leuke weken! dit heeft wel geleid tot iets minder bloggen en blogs lezen, maar daar ga ik nu zeker weer actief in zijn. Ik heb nog zoveel leuke dingen om te posten! Zorg dus dat je me volgt, hahaa:) Ik wil heel graag naar de 200 volgers op GFC dus ik ben je superdankbaar als je met helpt! Oh en btw: mijn beugel mag er 26 maart uit! Jippie!!!!
 
Hebben jullie ook zulke leuke en drukke weken gehad?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
Ps: Heb je een vraag voor mijn Q&A? Stel maar in een reactie!
 
 

8 comments:

  1. leuke foto's, ik wil ook nog steeds graag naar een bloggermeeting xx

    ReplyDelete
  2. Je feestje zag er heel erg leuk uit! Hele leuke foto's en leuk om te zien, lekker persoonlijk enzo hihi :)

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's! Ziet er heel gezellig uit (:

    ReplyDelete
  4. Ziet er leuk uit!
    P.S. Ik heb je genomineerd voor een Liebster award! http://fromlovetolost.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Het ziet er allemaal heel leuk uit!

    ReplyDelete
  6. ziet er erg leuk en gezellig uit allemaal!

    <3

    ReplyDelete
  7. Wat een supergezellige foto's allemaal! Je staat er steeds zo blij op :) xx

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!