4 January 2014

Outfit: De Bloggermeeting!

 
Ik heb mijn tweede bloggermeeting gehad! Dit keer ontmoette ik Jill en Tessa. We gingen naar Den Haag, voor mij nog best een eind reizen. In Den Haag hebben we eerst lekker gelucht en daarna geshopt. Natuurlijk maakten we ook outfitfoto's. Met dank aan Jill en Tessa, want ik had geen camera meegenomen. Ook stond er op het plein waar we foto's gingen maken een soort heuvel waar je gratis vanaf kon sleeën; dat wilden wij natuurlijk ook! Hier mijn outfitfoto's en foto's van de meeting.

 
 
 
 
 
 
 Charmant van een helling af sleeën... Niet echt iets voor mij.


Met Jill

Met Tessa
 
Met z'n drietjes!
 
 Bedankt voor de superleuke middag meiden! Dit was zeker voor herhaling vatbaar.
 
Liefs,
 
Charlotte



27 comments:

  1. Het is zeker voor herhaling vatbaar!
    Ik vond het super leuk om je te ontmoeten.

    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  2. Ziet er heel gezellig uit, en wat een leuke outfit! Ik vind je jas erg leuk (:

    ReplyDelete
  3. Wauw ziet er zo gezellig uit! mooie foto's

    lots of love,
    www.naomijonker.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mooi foto's en leuke outfit! Zo te zien was het erg leuk.

    ReplyDelete
  5. Het was super gezellig, moeten we zeker vaker doen :)

    ReplyDelete
  6. Ziet er leuk uit die foto's! Ik vind de kwaliteit van de foto's ook echt heel erg mooi, en je outfit is heel leuk :)

    ReplyDelete
  7. Ahhh wauw, heeeel mooi!
    Liefs lonneke

    ReplyDelete
  8. leuke foto's, vooral die ene waarop je van de helling af gaat xx

    ReplyDelete
  9. hele leuke foto's en leuk 'verslagje'!
    je outfit is mooi, leuke kleurencombinatie en de outfitfotos zijn echt hele mooie kwaliteit :)

    ReplyDelete
  10. ahaha die foto dat je naar beneden gaat met die band, te leuk! Leuke outfit!
    Ik volg je nu ook op GFC :D
    xx

    ReplyDelete
  11. Ziet eruit dat je het gezellig heb gehad! Kisses

    ReplyDelete
  12. Oh leuke outfit, je hebt echt een mooie jas!

    ReplyDelete
  13. Haha ik werd zo blij van jouw tweede foto! Hele leuke outfit (:

    ReplyDelete
  14. Leuke outfit! En het ziet er gezellig uit!

    ReplyDelete
  15. Wat gezellig. De kleur van die trui is prachtig.

    ReplyDelete
  16. Super leuke outfit had je aan! Erg leuk!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke outfit, de meeting ziet er heel gezellig uit! (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!