18 January 2014

Outfit: The Dungaree Dress

 
Ik heb eindelijk tijd gevonden om foto's te maken van deze outfit. officieel had ik dit dinsdag aan maar toen ik thuiskwam was het al helemaal donker. Kijk je mee naar wat ik droeg?



 

 



 
// Dress Primark // Jacket Pull & Bear // Shirt New Yorker // Maillot H&M // Diadeem Primark // Rings River Island // Bracelet Mini In The Box // Boots Dr. Martens // Backpack Vintage //
 
Deze 'spijkerjurk' kocht ik voor maar €3,- bij de Primark! Niet te geloven toch? Ik draag hem over een simpel zwart shirt omdat de jurk opzich al best opvallend is. Dit jasje heb ik laatst bij de Pull & Bear gekocht in Rotterdam. ik ben er echt superblij mee, hij is namelijk niet alleen leuk maar ook nog eens lekker warm!
 
Ik zit nu midden in mijn toetsweek maar ik ga volgende week nog een keer te posten. En dan iets heel gaafs dat ik nieuw heb... het begint met een I. Kan je het al raden?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

21 comments:

  1. Wauw echt een toffe outfit, ook leuke foto's. Je hebt een leuke kat haha :) Ik ben echt fan van dr. martens!

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit en ik ben verliefd geworden op je jasje!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  3. Wat zie je er weer enorm leuk uit zeg :D vooral je jack en je jurkje en je haarband..en je kat haha!

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  4. wat een leuke outfit! Ik vind die foto met je kat heel leuk. :)

    ReplyDelete
  5. Heel erg leuk gecombineerd, mooie outfit!
    Heb geen idee wat ik nou weer moet bedenken met een I, ik laat me verrassen :)

    ReplyDelete
  6. Wauw, hele leuke outfit!

    Liefs Romy

    ReplyDelete
  7. Hihi , die laatste foto . Hele leuke outfit .
    Liefs

    ReplyDelete
  8. Staat je goed, maar ik denk dat het mij echt niet zou staan. Achja, ieder zijn style en jij rockt deze! Leuke gekke foto's en foto's met je kat <3 (achja, alles bloggers lijken tegenwoordig een liefde voor katten te hebben)

    ReplyDelete
  9. Leuk!! Wat heb je mooi haar!

    ReplyDelete
  10. Your blog is amazing, I'd love to come back here;)
    if you want to follow each other, please follow me on GFC, and I'll do the same ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super gave outfit! ziet er goed uit :) x

    ReplyDelete
  12. Wat een ontzettend leuke foto's!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!