10 February 2014

Answers! Q&A #2

 

Ik kreeg flink wat vragen op mijn Q&A post, wat ik heel leuk vind! Hier zijn mijn atnwoorden!
 
Merel vroeg 'Hoeveel uur in de week blog je?'
Dat verschilt heel erg, ik denk dat ik gemiddeld 2 à 3 uur per week blog. Maar soms veel meer en soms helaas ook veel minder. En daarnaast lees ik ook nog blogs!

Lonneke vroeg 'Waar haal je je inspiratie vandaan?' 
Ik haal mijn inspiratie uit heel veel verschillende dingen om mij heen. Ik lees andere blogs, heb Tumblr en kijk heel veel YouTubefilmpjes, dus dat sowieso. Maar ook heel erg uit tijdschriften en boeken. Als ik iets nieuws heb gekocht denk ik: zal ik hier een shoplog van maken? Of misschien wel een 'How To Wear'. Soms heb ik echt een storm aan ideeën, dus ik houdt een blogschrift bij, waarin ik al die ideeën schrijf. Als ik dan een keer niets weet om te doen, wat trouwens bijna nooit voorkomt, kijk ik gewoon daarin!
 
 
'Als je naar een onbewoond eiland zou gaan, wat zou je meenemen?'
Hahaa, er staat geen limiet op deze vraag:) Dus ik zou mijn familie en vrienden meenemen en pen en papier om te tekenen en schrijven. Eten en zo'n leuk boomwatertapding zoals in Chatching Fire zou ook wel handig zijn. En wat gereedschap om een vlot te maken als ik er geen zin meer in heb;)
 
'Wat is je lievelingseten?'
Pizza!!! Nog uitleg nodig? Maar kippenpootjes hebben een eervolle tweede plaats.


 
Jouvence vroeg 'Wat zijn je hobby's naast het bloggen?'
Ik heb echt te veel hobby's. Ik zit op volleybal en pianoles. Ik teken, kijk Pretty Little Liars, ga shoppen met vriendinnen en ik maak YouTube filmpjes (Hier en Hier).
 
Femke vroeg 'Als je een dier zou zijn, welke zou je dan zijn?'
Ik heb het net aan een vriendin gevraagd en zij zegt dat ik een struisvogel, naakte molrat en een fruitvliegje (Bedankt Noor). Als ik zelf zou mogen kiezen wat ik ben...Een kat! Vooral omdat ik dol ben op katten denk ik. Niet alleen de beesten in het echt, maar ook in mijn kleding. Als ik iets zie waar een kat op staat kan ik het niet laten het te kopen.
 
 
 
En 'Wat is je lievelingsband?'
Maroon 5! Zulke leuke muziek! En ik ga deze zomer met een vriendin naar een concert van One Direction. Little Mix vind ik ook super, qua muziek én kledingstijl!
 
En 'Zou je liever je hele leven paars haar hebben of een koeienring piercing door je neus?'
Ik hou echt van dit soort vragen, lekker gek:) Paar haar! Dat vind ik serieus best gaaf. Maar dan wel het liefst van dat pastelkleurige paars.
 
 
 
Fleur vroeg 'Welke posts vind jij het leukste om te schrijven en waarom?'
Dat is lastig! het leukst om te schrijven vind ik de echt lange artikelen, zoals mijn 'How To Wear' en 'Last Few Weeks'. het leukste wat betreft foto's make vind ik shoplogs.
 
Op mijn Ask kreeg ik ook 2 anonieme vragen.
Wat is jouw favoriete Nederlandse blog, en je favoriete buitenlandse blog?
Mijn favoriete Nederlandse blog is denk ik Rocklista van Rosalie. Hoewel zij wel in het Engels schrijft. Maar ze schijft zo leuk en heeft een hele eigen kledingstijl. Ook Fashionosaur van Pauline. Zij is erg artistiek en schrijft ook echt geweldig. Ik volg niet zoveel buitenlandse blogs, dus daar heb ik geen favoriet in.
 
Wie is jouw stijl-icoon ?
Jade Thirlwall, Spencer Hastings van Pretty Little Liars, Charlote Free (misschien deels door haar naam), Disney prinsessen  en Alexa Vhung. Van alles wat:)
 
 
 
 
 
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen! Ik vond het in ieder geval erg leuk om te beantwoorden. Heb je alvast vragen voor mijn volgende Q&A? Stel ze in een reactie of op mijn Ask.fm of twitter.
 
Liefs,
 
Charlotte

PS: doe je al mee aan mijn giveaway? Klik Hier en maak kans op een prachtige statementketting van Sieradenkistje!

http://myjourneythroughstyle.blogspot.nl/2014/02/giveaway-met-sieradenkistje.html
 

2 comments:

  1. Wat heb je een leuke antwoorden gegeven op de vragen!! x

    ReplyDelete
  2. Echt heel leuk om te lezen! :) En leuk dat je mijn vragen hebt beantwoord! XOXO

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!