23 February 2014

Drawing: De Zeven Zonden

 
Op school kregen we een opdracht: Maak een poster voor een theatervoorstelling over de zeven zonden. De zeven zonden zijn luiheid, ijdelheid, jaloezie, hebzucht, woede, lust en vraatzucht. Je kreeg verder volledige vrijheid in alles. Materiaal, kleuren, formaat en nog meer.
 
Na erg lang brainstormen kwam ik op het idee om sneeuwwitje en de zeven dwergen te tekenen. Iedere dwerg representeert een zonde. Zien jullie welke dwerg welke zonde voorstelt? Ik heb de poster eerst met potlood geschetst en toen met zwart stift getekend. Daarna heb ik alles met verschillende soorten verf ingekleurd. De letters van de titel heb ik helemaal uitgemeten, een heel precies werkje. Ik heb de poster op A3 formaat gemaakt.
 
Sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb hem gefotografeerd met mijn iPhone omdat ik hem de volgende dag moest inleveren. Ook is de verf op deze foto nog een beetje nat.
Laat me weten wat je ervan vindt!
 
Liefs,
 
Charlotte

8 comments:

  1. super mooi gedaan en een heel leuk en creatief idee

    liefs,
    Marije

    ReplyDelete
  2. Wat leuk bedacht en mooi gedaan! (:

    ReplyDelete
  3. Ik zie inderdaad welke dwerg welke zonde voorstelt! Goed gelukt en leuk idee! XOXO

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat creatief! De dwergen zijn heel goed uitgebeeld, je ziet gelijk welke zonde een dwerg 'uitbeeld', echt heel knap gedaan. Dat word een heel goed cijfer ;)

    ReplyDelete
  5. hahah wat creatief ! erg goed gedaan

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!