23 February 2014

Opening Marks & Spencer Den haag

 
 
Woensdagavond ging ik naar de opening van de nieuwe Marks en Spencers in Den Haag. Een paar weken daarvoor had ik een uitnodiging ontvangen, wat ik echt heel erg leuk vond. Ik mocht iemand meenemen en dat werd Noor. (Klik hier voor ons YouTube kanaal)
 

Marks en Spencer is een Brits merk dat kleding en eten verkoopt. Alles is typisch Engels, dus veel ruiten en klassieke kleuren en kleding, waar ik echt van hou! Marks en Spencer heeft al eerder in Nederland gezeten maar is toen weer vertrokken. gelukkig zijn ze weer terug! De nieuwe Marks en Spencer in het centrum van Den Haag telt 3 verdiepingen met kleding, een food hall en een café. Al het eten dat wordt verkocht is typisch Engels, wat het allemaal extra leuk maakt.


 
Het event was super geregeld. Er vertrok een speciale bus vanaf Amsterdam RAI naar het event, waar wij natuurlijk gebruik van maakten. Na een busreis van een uur, we kregen echt een schoolreisje gevoel, waren we bij Marks en Spencers. Binnen kregen we gelijk de planning voor de avond en werden onze jassen aangenomen. De kleding in de winkel vind ik erg mooi allemaal. De winkel is superhandig en duidelijk ingedeeld en kleding met ongeveer dezelfde kleuren en patronen hangt bij elkaar.
 
 
Na even wat rondgekeken en gedronken te hebben, begon de modeshow met een live act. De modeshow bestond uit een vierkant podium met daarop een prachtige witte vleugel (sorry, maar ik was nogal geobsedeerd door de piano, zo één wil ik zelf ook wel!). De Britse pianist Tokio Myers speelde op de piano mee met de muziek waarop de modellen liepen. De modellen liepen op een vierkante catwalk rondom de piano. Ik vond de outfits erg mooi en werd erg vrolijk van de vrolijke kleuren en patronen.
 
Na de modeshow gingen Noor en ik op zoek naar Jill en haar vriendin Sannah. Tessa zou ook gaan maar helaas was ze ziek en kon ze dus niet komen. Jill was er wel dus dat was erg gezellig! Ook hebben we Christine nog eventjes gezien en gesproken. Na wat te hebben gekletst hebben we nog door de winkel gelopen en foto's gemaakt en toen was het event alweer afgelopen.
 
We kregen ook nog een goodiebag met allemaal Engels eten, echt heel erg leuk! Er zaten zoute chips, camille thee, pineaplle sap, abrikozenjap, engelse snoepjes en koekjes in.

 

 

wat ik aanhad: Dress Primark // Ketting MKM Design // Bag Vintage // Panty Hema // Boots dr. Martens

Kennen jullie Marks en Spencer al?
 
Liefs,
 
Charlotte

PS: doe je al mee aan mijn giveaway? Klik Hier en maak kans op een prachtige statementketting van Sieradenkistje!
 
 

10 comments:

  1. Ziet er leuk uit allemaal,
    Leuke outfit had je trouwens aan!

    Liefs Romy

    ReplyDelete
  2. Ziet er heel leuk uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  3. Mooie foto´s heb je gemaakt. ik baal nog steeds dat ik die dag ziek was.
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  4. Ziet er leuk uit en geweldige outfit had je aan! Je dr. Martens zijn echt fantastisch!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke ervaring! Ik kende marks en spencer nog niet, maar aan je foto's te zien hebben ze hele leuke dingen!
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Ziet er leuk uit! Ik heb een paar kledingstukken van het merk en ik vind ze super leuk! xx

    ReplyDelete
  7. Dat ziet er allemaal echt leuk uit! Mooie foto's heb je ook gemaakt! :)

    xo Liesbeth

    ReplyDelete
  8. Zo te zien was het superleuk! Mooie foto's heb je gemaakt, en superleuke outfit!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!